Dacia Duster. N-am crezut ca voi vedea vreodata asa ceva, insa primul model electric de masina Dacia este deja in teste, el fiind surprins “jucandu-se” in zapada cand a fost surprins de catre fotografi. Dupa cum se poate vedea, aceasta versiune speciala a Dacia Duster nu este cu mult diferita fata de cea normala, cel putin privita de la distanta si de catre necunoscatori, iar asta pentru ca masina in sine e putin mai lata decat modelele cu motoare ce functioneaza cu benzina/motorina.
Dacia Duster. Nu se cunosc deocamdata specificatiile acestui model, insa e de asteptat ca motorul, sau motoarele, electric/e sa nu aiba putere foarte mare, dar poate ca vor avea o autonomie mai buna decat a altor masini. Cei de la Renault au spus ca sunt interesati sa lanseze un model electric al Dacia in urmatorii 10 ani, insa se pare ca s-ar putea sa avem parte de o surpriza serioasa, deoarece o asemenea versiune a Dacia Duster este deja in plin proces de testare.
Dacia Duster. PRIMUL Model ELECTRIC Apare in IMAGINI
Dacia Duster. Avand in vedere ca vorbim despre un grup Renault-Nissan-Mitsubishi care are foarte multe masini electrice in momentul de fata, exista suficienta tehnologie din care se poate alege si pentru brand-ul romanesc. Problema cu o versiune electrica a Dacia Duster sta in faptul ca pretul de vanzare ar trebui sa fie mai mic decat a altor modele existente pe piata, ceea ce nu va fi usor de realizat din punct de vedere tehnologic, dar nimic nu este imposibil.
Dacia Duster. Brand-ul romanesc este recunoscut la nivel international pentru preturile foarte scazute pe care le au masinile, e drept ca le lipsesc destul de multe in comparatie cu ceea ce exista la alte brand-uri, dar nu poti avea ceva care este si ieftin si dotat. N-am crezut vreodata ca voi vedea un Dacia Duster complet electric lansat prea curand de catre compania romaneasca, insa iata ca si la Pitesti se gandeste lumea la viitor, dar nu neaparat unul pentru Romania.
Dacia Duster. Nu se stie cand ar putea ajunge la vanzare aceasta masina, insa e interesant de vazut cum este gandita evolutia sa.
La 5 ani trebuie schimbată bateria care costă 6000€
Masini din carton? Nu, multumim.
De asta e atat de apreciat modelul Duster 2, ca e de carton. Daca atata ai putut gandi, ce putem face?
După 6-8 ani capacitatea bateriei scade la aproximativ 80% ! Deci nicicând ca trebuie sa schimbi bateria.
Nicigând*
PUNCT SixSixSix. Dar nu “si de la capat”, please!
Aveti cumva o masina hibrid sau electrica, de stiti “așa de bine” ca pica bateriile la 5 ani? Este usor sa ne dam cu presupusul, ca doar la asta ne pricepem cel mai bine.
Bateria e cu cicluri, nu cu ani, în general.
Dacă ai o autonomie de 200 de Km la o mașină electrică, poți considera că un civlu de baterie e cam 200 de Km.
Precum bateriile moderne duc 6-800 de cicluri până la o uzură care să pună probleme, poți sta liniștit. Faci 120.000-160.000 de KM până să “ai probleme cu bateria”, iar problemele cu bateria înseamnă autonomie în primă fază, nu explodează.
Câți Km ai vrea să folosești o mașină?