YouTube – SCHIMBARI foarte MARI Anuntate de Google

YouTube va avea cateva schimbari foarte importante anuntate de catre compania Google pentru clientii din lumea intreaga, iata ce urmeaza sa ne impuna tuturor foarte curand.

YouTube schimbari

YouTube are parte de o serie de schimbari foarte mari anuntate de catre compania Google, ele urmand a avea un impact serios asupra tuturor celor care urmesc clipurile video publicate de catre creatori. YouTube urmeaza sa se uite cu o mult mai mare atentie la timpul petrecut de oameni cand urmaresc toate clipurile video din platform, iar in baza analizei vor modifica algoritmii care afiseaza clipurile video care sunt incarcate de catre creatori in platforma.

YouTube face aceste schimbari in urma multor critici de care a avut parte in ultimele luni pentru modul in care afiseaza la cautari, sau recomandari, clipurile video care sunt incarcate de catre creatorii de continut in platforma. Pana acum cei de la YouTube masurau doar interactiunile facute cu clipurile video pentru a detemrina daca ele sunt un real succes, sau nu, insa lucrurile se schimba, si timpul petrecut urmarindu-le va conta mai mult in listarea lor.

YouTube – SCHIMBARI foarte MARI Anuntate de Google

YouTube va urmari deasemenea mult mai indeaproape inclusiv comentariile pe care utilizatorii le citesc si le publica in cadrul plarformei, acesasta monitorizare urmand a conta pentru recomandarile care sunt facute. Schimbarile acestea ar trebui sa aduca in atentia utilizatorilor mai mult continut bun care merita urmarit in cadrul YouTube, nu doar clipuri video copiate si republicate, sau clipuri video care prezinta continut fals, extrem de multe fiind in platforma.

The Google division introduced two new internal metrics in the past two years for gauging how well videos are performing, according to people familiar with the company’s plans. One tracks the total time people spend on YouTube, including comments they post and read (not just the clips they watch). The other is a measurement called “quality watch time,” a squishier statistic with a noble goal: To spot content that achieves something more constructive than just keeping users glued to their phones.

YouTube a avut foarte multe probleme in urma atacului din Noua Zeelanda, cand un barbat a transmis in direct pe Facebook uciderea a catorva zeci de persoane in doar cateva zeci de minute. Compania americana a fost acuzata ca nu a blocat suficient de rapid clipurile video incarcate de catre utilizatori, iar YouTube a reactionat, promitand noi filtre si mai stricte, iar ceea ce vedem acum pe partea de algoritmi are cu siguranta legatura cu aceasta schimbare.