RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom, AVERTIZARE MAJORA pentru Romani

RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom sunt cele mai mari companii de telecomunicatii din Romania, iar o avertizare extrem de importanta vis-a-vis de ele trebuie stiuta de romani.

RCS & RDS obligatii

RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom sunt cei mai mari operatori de telecomunicatii din Romania, cu zeci de milioane de clienti combinati in tara noastra, foarte multi dintre ei nestiind care sunt obligatiile companiilor de la care cumpara servicii. Din fericire pentru noi, cei de la ANCOM au listat obligatiile pe care RCS & RDS, si restul operatorilor de telecomunicatii le au in fata clientilor, iar mai jos vedeti ceea ce trebuie sa stiti chiar in acest moment.

RCS & RDS. Conform celor de la ANCOM, inainte ca un roman sa incheie un contract cu un operator de telecomunicatii, trebuie sa primeasca in mod obligatoriu de la acesta, urmatoarele informatii esentiale pentru derularea contractului :

  • caracteristicile esențiale ale serviciilor/echipamentelor oferite;
  • tarifele și modalitatea de calcul al acestora, beneficiile, opțiunile și extraopțiunile incluse;
  • perioada contractuala minima;
  • dreptul de retragere din contract și condițiile în care utilizatorul își poate exercita acest drept;
  • modalitațile de plata, livrare, data pâna la care se angajeaza sa livreze echipamentele.

RCS & RDS. Vodafone, Orange, Telekom, AVERTIZARE MAJORA pentru Romani

RCS & RDS. Obligatiile de mai sus le revin tuturor furnizorilor de servicii de telecomunicatii din Romania in momentul in care incheie un contract cu un client, iar nerespectarea lor poate duce la invaliditatea contractului respectiv. In destul de multe cazuri, cei de la RCS & RDS, sau de la alte companii, nu furnizeaza informatiile corecte pentru clienti, sau nu-si respecta obligatiile asumate la incheierea contractului, dand in multe cazuri vina pe clienti pentru neindeplinirea sa.

RCS & RDS. Cei de la ANCOM spun totusi ca legislatia din Romania obliga toti operatorii de telecomunicatii sa furnizeze cel putin informatiile de mai sus pentru clienti la incheierea unui contract, de fiecare data. Indiferent daca un client incheie un contract cu RCS & RDS, sau alti operatori, la distanta, ori direct intr-un magazin, toate aceste informatii trebuie sa fie prezentate in clar inainte ca acel contract sa fie incheiat.

RCS & RDS. Va recomand sa fiti foarte atenti la aceste detalii atunci cand luati decizia de a incheia un contract de servicii de telecomunicatii, pentru ca e posibil sa doriti sa il reziliati candva, iar operatorii sunt uneori necooperanti.