RCS & RDS: Mesaj SURPRINZATOR de la Operator

RCS & RDS. Un mesaj surprinzator a venit astazi de la operatorul de telefonie mobila, iata cu ce a uimit clientii si intreaga Romanie de aceasta data.

RCS & RDS brand

RCS & RDS. Cel mai mare grup de telecomunicatii romanesc a facut ieri un anunt surprinzator pentru tara noastra, iar asta in conditiile in care aduce tot mai multi clienti pentru serviciile pe care le foloseste. Mai exact, cei de la Brand Finance au publicat in cursul acestei saptamani datele pentru anul 2018 privind valoarea brand-urilor celor mai importante companii de pe planeta, iar pentru RCS & RDS s-a inregistrat o schimbare impresionanta pentru o companie romaneasca.

RCS & RDS. Mai exact, grupul de telecomunicatii din Romania a inregistrat o crestere de 9.5% a valorii brand-ului in tara noastra, ajungand la 203 milioane de euro, adica la o cincime din incasarile sale totale pentru anul 2018. In ciuda acestei cresteri, RCS & RDS a cazut un loc in topul celor mai valoroase brand-uri romanesti, ajugand pe locul 6 de pe locul 5, Banca Transilvania avand un an 2018 mai bun decat grupul Digi, insa diferenta dintre valoarea brand-urilor e mica.

RCS & RDS: Mesaj SURPRINZATOR de la Operator

RCS & RDS. Valoarea unui brand spune foarte multe despre modul in care este vazuta compania din spatele sau, iar in cazul celor de la Digi, romanii vad foarte bine compania, si renumele sau a ajuns in cam toata tara. Mai renumite decat RCS & RDS sunt brand-urile celor de la Banca Transilvania, Petrom, Dedeman, Dacia, in aceasta ordine, si vorbim despre companii care au succes atat pe plan local, cat si pe plan international, ceea ce este bine pentru tara noastra.

Valoarea brandului Digi a ajuns, în 2019, la 203 milioane de euro, în creștere cu 9,5 % față de anul anterior, potrivit studiului Brand Finance România 50, dat publicității joi, 13 iunie 2019. Digi figurează în top 10 cele mai valoroase branduri românești, alături de Dacia, Emag, Dedeman, Petrom, Banca Transilvania.

RCS & RDS. Cresterea valorii brand-ului companiei a adus listarea acestuia, in premiera, inclusiv in topul Brand Finance Telecoms 300, iar la asta a contribuit inclusiv succesul din afara tarii. E interesant de vazut cum evolueaza companiile din Romania, si e important sa creasca toate cat se poate de mult, nu doar RCS & RDS, ci si celelalte, pentru ca in final atat tara, cat si angajatii acestora, beneficiaza din plin de succesul lor.

RCS & RDS. In Romania grupul de telecomunicatii are milioane de clienti, plus alte cateva milioane in afara tarii, iar pentru anul 2019 este de asteptat sa genereze din nou incasari de peste 1 miliard de euro.