Huawei. PANICA duce PROPAGANDA Chinezilor la un Nou Nivel

Huawei. Panica instalata in compania chinezeasca duce propaganda la un nou nivel, iata ce a declarat fondatorul companiei cu privire la viitorul si produsele ei.

Huawei panica

Huawei. In panica totala, compania chinezeasca recurge la tot felul de metode de a incerca sa isi prezinte o imagine care sa-i ajunge rugamintile de a nu avea produsele interzise in diverse tari de pe glob la cererile SUA. Intr-un nou interviu dat de catre fondatorul companiei Huawei, Ren Zhengfei sustine ca angajatii sai lucreaza pentru a dezvolta produse care vor fi in folosul umanitatii, produse care vor schimba lumea in care traim.

Huawei. El sustine ca investitii de 100 de miliarde de dolari vor fi facute in cercetare si dezvoltare de catre compania sa in urmatorii 5 ani pentru a face echipamentele de telecomunicatii mai bune, si mai sigure. In mod complet surprinzator, fondatorul Huawei sustine ca acestea ar urma sa respecte inclusiv standardele GDPR din Europa, iar asta e o incercare de a atrage simpatia Comisiei Europene cu cam o saptamana inainte ca ea sa decida daca va interzice echipamentele chinezilor.

Huawei. PANICA duce PROPAGANDA Chinezilor la un Nou Nivel

Huawei. Mergand mai departe Ren Zhengfei sustine ca angajatii companiei sale sunt peste tot in lune, de la cele mai sarace tari de pe glob, pana in cele mai bogate, si incearca sa diverse “contributii pentru umanitate”. Aparent Huawei are o “obligatie” fata de rasa umana, desi nu e prea clar care anume este aceasta, iar fondatorul companiei nu a oferit prea multe detalii dincolo de propaganda prin care incearca sa mai “spele” imaginea brand-ului.

“In the next five years, we will invest US$100 billion in reshaping network architecture, so that networks can be simpler, faster, more secure, and more trustworthy. At the very least, we should be able to meet the standards of Europe’s GDPR when it comes to privacy protection. We need to restructure networks and make more contributions to humanity. Huawei employees are everywhere — in the poorest areas of Africa, in places stricken with malaria, ebola, or AIDS, and in the wilderness. We don’t make much money there. We are there because of the commitment we have for humanity.”

Huawei. Incercarea chinezilor de a prezenta o imagine mai buna pentru companie arata ca panica s-a cam instalat dupa ce vanzarile au scazut, iar realitatea este ca nici nu prea au alte optiuni in momentul de fata. In afara de a incerca sa prezinte o imagine cat mai buna in fata tuturor, Huawei nu prea are cum sa se mai apere in fata americanilor care nu contenesc in a acuza compania de toate relele posibile.

Huawei. Acestea fiind spuse, vom vedea cu siguranta si mai multa propaganda de la chinezi in lunile urmatoare pe masura ce tot mai multe tari vor lua decizia de a interzice produsele lor pentru utilizare in retelele 5G de telefonie mobila.