Apple “Pusa la ZID” de Clienti din cauza Autonomiei Produselor

Compania Apple este criticata foarte dur de catre clientii care sunt nemultumiti de autonomia bateriei produselor sale, iar asta nu e ceva nou. Totusi, spre deosebire de cazurile anterioare, acum cei de la Apple au fost actionati in judecata in Quebec, Canada, de catre clientii nemultumiti.

Vorbim despre un proces care acopera o varietate de produse, de la iPhone, iPod, iPad, Apple Watch, sau chiar MacBook-uri, cumparate din 2014 pana acum. Procesul a fost acceptat de catre judecatorii canadieni, deci Apple va trebui sa explice in instanta de ce nu a inclus in produsele sale baterii care sa ofere autonomie buna.

Apple a inlocuit 11 milioane de baterii pentru telefoane iPhone in 2018 deoarece performantele acestora erau limitat, iar aceasta problema face parte din proces. Petentii vor despagubiri de la Apple deoarece nu a implementat baterii suficient de bune produse, dar si pentru ca nu i-a atentionat in legatura cu efectele degradarii acestora in timp.

“The class action lawsuit affects two groups of consumers. First, Quebecers who have purchased Apple products with a rechargeable battery since Dec. 29, 2014, including iPhones, Apple Watches, iPads, iPods and MacBooks. And second, Quebecers who have purchased AppleCare or AppleCare+ for their products since Dec. 20, 2015. The law firms leading the suit are Renno Vathilakis and LPC Avocat with lawyer Joey Zukran. The class action was authorized on the grounds that Apple has allegedly failed to provide products that must be durable for a reasonable length of time.”