NASA. 6 Asteroizi se Indreapta cu VITEZA spre Pamant (VIDEO)

NASA. 6 asteroizi se indreapta cu viteza foarte mare spre pamant, iata ce spun cercetatorii cu privire la pericolul care exista din cauza apropierii lor.

NASA. 6 Asteroizi se Indreapta cu VITEZA spre Pamant VIDEO

NASA. 6 asteroizi se indreapta cu mare viteza spre pamant in aceste saptamani, si unii dintre ei au dimensiuni mai mari chiar si decat unele dintre cele mai inalte cladiri de pe pamant. Vorbim despre asteroizi descoperiti de catre cercetatorii  NASA care au analizat spatiul cosmic in ultimele luni, iar conform lor, unii dintre ei vor trece la distante surprinzator de mici fata de pamant, ceea ce creste gradul de pericol pentru intreaga populatie a lumii.

NASA. Cercetatorii spun ca sansele ca vreunul dintre asteroizi sa loveasca Pamantul sunt cam inexistente, dar desigur ca exista totdeauna posibilitatea de schimbare a traiectoriei, ceea ce sustie pericolul. In momentul in care a fost descoperit de catre cercetatorii NASA, asteroidul care va trece cel mai aproape de Pamant se afla la o distanta de 5 milioane de mile de planeta noastra, iar pe 10 august va trece cel mai aproape de Terra.

NASA. 6 Asteroizi se Indreapta cu VITEZA spre Pamant (VIDEO)

NASA. Asteroidul cel mai mare are un dimetru de 580 de metri, si se misca la o viteza de 16.000 KM/h, deci daca ar lovi efectiv pamantul, ar genera pagube enorme, si pierderi de multe vieti omenesti. Niciunul dintre cei 6 asteroizi care vor trece pe langa Pamant nu se va apropia la fel de mult precum acesta, insa distanta dintre el si Teera va fi de aproape 20 de ori mai mare decat cea dintre planeta noastra si Luna.

“Oamenii de știință de la NASA urmăresc șase asteroizi care se vor îndrepta în direcția planetei noastre în următoarele săptămâni, iar unul dintre ei este mai mare decât Empire State Building. Unul va zbura la aproximativ 4 milioane de mile distanță de Pământ pe 12 august și măsoară aproximativ 820 de metri lungime, spune IBT. Planeta noastră va fi, de asemenea, abordată de asteroizi – cu dimensiuni cuprinse între 269 metri lungime și 500 de metri lungime – pe 17 august, 26 august, 27 august și 28 august. Niciunul nu este considerat o amenințare pentru noi.”

NASA. Recent un asteroid a trecut la distanta “mica” de Pamanat, de 72.000 de KM, aceasta fiind de 5 ori mai mica decat cea dintre Terra si Luna, iar acesta n-a fost monitorizat decat dupa ce s-a apropiat serios de planeta. Separat de asteroidul cel mai mare, vor exista si altii cu dimensiuni mai mici, care vor trece pe langa pamant intre 17 august si 28 august, conform NASA, iar cei care au un telescop prin curte ar putea sa le vada noaptea.

NASA. Agentia spatiala americana monitorizeaza in mod constant toate corpurile ceresti care trec pe langa Pamant, iar multumita lor putem afla si ce pericole se indreapta in apropierea noastra.

2 COMENTARII