NASA a Descoperit Noi Planete UIMITOARE ce pot SUSTINE Viata

NASA a descoperit noi planete care pot sustine viata, iata ce spune agentia spatiala americana despre studiile facute cu ajutorul satelitului TESS.

NASA a lansat de ceva vreme in spatiul cosmic un stalit special care are denumirea TESS, acesta fiind creat pentru a descoperi noi planete in universul din care facem parte, si se pare ca isi face treaba asa cum trebuie. In ultimele saptamani TESS a descoperit foarte multe exoplanete pe care NASA le-a analizat, iar unele dintre ele sunt capabile sa sustina viata umana, ceea ce sugereaza ideea ca in viitor am putea pleca de pe aceasta planeta.

NASA sustine ca satelitul TESS a descoperit trei exoplanete in jurul stelei UCAC4 191-004642, acestea avand dimensiuni mici, dar si un ecosistem relativ apropiat de cel al Pamantului, cel putin in baza primelor analize. Folosind telescopul James Webb, NASA vrea sa vada si in ce masura atmosfera existenta este capabila sa sustina viata umana asa cum se intampla si pe Pamant, insa asta nu vom afla chiar atat de curand.

NASA a Descoperit Aceste Noi Planete ce pot SUSTINE Viata

Analizand planetele, dar si stelele din preajma lor, cei de la NASA au descoperit alte doua planete, una dintre ele avand un ecosistem care se pare ca va putea sustine viata umana. Aceasta planeta se afla intre celelalte descoperite in respectiva zona, iar daca NASA a reusit sa determine faptul ca ea poate sustine viata umana, atunci poate ca la un moment dat va ajunge la concluzia ca ea ar trebui sa si fie explorata.

NASA sustine caplaneta are o masa de 6.1 ori mai mare decat cea a pamantului, dar se afla cu 20% mai aproape de steaua principala din galaxia sa decat Pamantul fata de soare. Aceasta ar putea fi o problema, deoarece e posibil ca temperaturile sa ajunga sa fie mult prea ridicate in anumite perioade ale anului, asa ca va fi interesant de vazut in ce masura viitoarele studii ale NASA vor veni cu vesti mai bune.

NASA continua sa analizeze spatiul cosmic pentru a descoperit si alte planete pe care le-ar putea explora, asa ca ramane de vazut ce anume ar mai putea gasi.