Planeta Marte. INCREDIBILE IMAGINI ale NASA ce-au UIMIT Lumea

Planeta Marte. NASA a uimit intreaga lume cu o serie de imagini incredibile care arata cat de departe este dispusa sa mearga pentru a duce oamenii acolo.

Planeta Marte. INCREDIBILE IMAGINI ale NASA ce-au UIMIT Lumea

Planeta Marte. O serie de imagini incredibile au fost publicate de catre NASA pentru a arata lumii intregi ce este dispusa sa faca pentru a ajunge pentru prima oara pe corpul ceresc atat de indepartat de Pamant. Ceea ce vedeti in acest articol sunt astronauti care testeaza pe un ghetar din Islanda noile costume spatiale pe care NASA le va folosi cand ii va trimite pe planeta Marte pentru explorare, dar asta peste mai bine de un deceniu.

Planeta Marte. MS1 este denumirea acestui costum spatial pe care NASA il testeaza in momentul de fata, iar separat de ghetar, astronautii au intrat inclusiv intr-un vulcan pentru a vedea cat de bine rezista materialele sale. NASA le-a permis nu doar astronautilor, ci si altor cercetatori islandezi, si nu numai, sa testeze costumele spatiale care vor fi folosite pe planeta Marte, sau poate chiar pe Luna, intr-o prima faza, o decizie nefiind deocamdata luata.

Planeta Marte. INCREDIBILE IMAGINI ale NASA ce-au UIMIT Lumea costum
Noul costum spatial testat impreuna cu echipamente ce-ar putea ajunge pe planeta Marte.

Planeta Marte. Costumul nu este deocamdata finalizat, si este in faza de testare, iar cei care l-au probat acolo au descoperit unele probleme care vor trebui sa fie rezolvate inainte de folosirea sa in spatiul cosmic. Imaginile in sine ne arata cat de uimitor este mediul din Islanda, dar si cat de mult poate semana cu ceea ce vor gasi astronautii pe planeta Marte, acesta fiind practic si scopul acestui experiment foarte indraznet al NASA.

Planeta Marte. INCREDIBILE IMAGINI ale NASA ce-au UIMIT Lumea astronaut
Unul dintre cercetatori escaladand un glaciar, cum ar putea face si pe planeta Marte.

Planeta Marte. Chiar daca atmosfera este diferita, la fel ca si puterea gravitationala, astronautii si-au putut face o idee cu privire la ceea ce urmeaza sa intalneasca pe corpul ceresc daca vor folosi aceste costume. Cei de la NASA, si nu numai, folosesc in mod obisnuit locatii de acest gen de pe Pamant pentru a testa echipamente inainte de a le trimite in spatiul cosmic, iar cum pe planeta Marte se va ajunge in cativa ani, e timp de testare.

Planeta Marte. NASA testeaza in mod cosntant foarte multe echipamente pe care le ofera pentru astronauti, asa ca vom mai vedea cu siguranta si alte imagini de acest gen in viitorul nu foarte indepartat.