Planeta Jupiter. Noua Imagine UIMITOARE Publicata de NASA

Planeta Jupiter. Noua imagine uimitoare publicata de catre NASA dupa ce a fost inregistrata de catre telescopul Hubble in cursul lunii iunie a acestui an.

Planeta Jupiter. O noua imagine uimitoare af sot publicata de catre cei de la NASA pentru a evidentia uriasa planeta din sistemul nostru solar, iar ea vine ca o surpriza foarte frumoasa de la telescopul Hubble. Puteti vedea mai jos aceasta noua poza cu planeta Jupiter, ea punand in centru frumoasa atmosfera a corpului ceresc, dar si marea furtuna reprezentata de un singur punct mare vizibil intr-una dintre regiunile planetei.

Planeta Jupiter. Cei de la NASA au creat si un clip video in care vorbesc despre corpul ceresc si ceea ce reprezinta furtuna mare de pe suprafata sa, ea fiind observata de catre astronomi inca de acum 200 de ani. NASA spune ca aceasta furtuna uriasa de pe planeta Jupiter se indreapta usor, usor, spre disparitie, dimensiunea sa parand sa scada simtitor, iar acesta ar fi un semn ca ea urmeaza sa se opreasca, ceea ce ar fi cu adevarat surprinzator.

Planeta Jupiter. Noua Imagine UIMITOARE Publicata de NASA

Planeta Jupiter. Noua Imagine UIMITOARE Publicata de NASA hubble
Noua imagine cu planeta Jupiter publicata de catre NASA dupa ce a fost inregistrata in iunie.

Planeta Jupiter. Acea furtuna este ceea ce a facut corpul ceresc faimos timp de atatia si atatia ani, fiind un element principal care o diferntiaza fata de alte planete din sistemul nostru solar. Nimeni nu a aflat deocamdata ce anume timp acea furtuna activa pentru atat de mult timp, si probabil nici nu vom afla prea curand acest lucru, ceea ce e de asteptat, insa chiar si fara ea, planeta Jupiter ramane totusi una dintre cele mai interesante.

Planeta Jupiter. Telescopul Hubble, care a facut aceasta imagine, a fost trimis in spatiul cosmic de catre NASA in anii ’90, insa altul nou urmeaza sa  ajunga acolo pentru a ne prezenta noi si noi imagini de inalta rezolutie. E posibil ca multumita lui sa fie dezvaluit mai usor misterul din spatele marii furtuni de pe planeta Jupiter, insa cei de la NASA vor avea foarte multe imagini noi de analizat multumita lui.

Planeta Jupiter. Imaginea a fost inregistrata la finalul lunii iunie, dar a fost publicata abia in august, dupa o analiza foarte atenta.