NASA. PERICOLUL ASTEROIZILOR, DE CE Pamantul a fost LOVIT FARA AVERTIZARE

NASA. Pericolul asteroizilor devine tot mai puternic, iata de ce Pamantul a fost lovit de unul fara ca vreo avertizare sa fie facuta pentru toata lumea.

NASA. PERICOLUL ASTEROIZILOR, DE CE Pamantul a fost LOVIT FARA AVERTIZARE

NASA. V-am spus ieri ca un asteroid a lovit Pamantul fara ca nasa sa emita vreo avertizare in acest sens pentru ca nu stia ca va avea loc un impact de acest gen cu planeta noastra, lucru extrem de ingrijorator. Cei de la NASA au descoperit asteroidul cu foarte putin timp inainte ca el sa loveasca Pamantul, insa n-au putut sa ii calculeze traiectoria, astfel ca nu au stiut ca aceasta roca va intra in atmosfera planetei noastre.

NASA. Cercetatorii americani au afirmat ca dimensinile mici ale asteroidului, doar 3 metri in diametru, l-au facut greu de descoperit, dar si neinteresant, deoarece ei erau siguri ca atmosfera pamantului il va distruge la intrare. Desigur ca acest lucru s-a intamplat, asa cum trebuia sa stea lucrurile, insa NASA ne arata totusi ca nu este 100% atenta la chiar tot ceea ce se misca prin univers, si ca nu poate detecta chiar orice fel de pericol din timp.

NASA. PERICOLUL ASTEROIZILOR, DE CE Pamantul a fost LOVIT FARA AVERTIZARE

NASA. Ceea ce s-a intamplat ridica posibilitatea ca Pamantul sa fie lovit din nou fara avertizare, iar asta ii sperie pe multi care cred ca acest lucru se poate intampla inclusiv cu un asteroid mai mare. Foarte multa lume se teme acum ca NASA n-ar putea detecta un asteroid de dimensiuni mult mai mari, care ar putea produce si distrugeti mult mai mari, si nu putem spune ca aceste temeri sunt nefondate in momentul de fata.

NASA. Pentru a proteja Pamantul de asteroizi periculosi, agentia spatiala americana a creat un siste numit DART, acesta fiind gandit special pentru a proteja planeta noastra de orice fel de pericol din spatiul cosmic. Sistemul DART este la cel putin 2 ani de lansare in spatiul cosmic, deci inca mai exista multe de pus la punct pana cand el ar putea fi folosit de catre NASA pentru a ne proteja, asa ca inca suntem expusi.

NASA. Teoretic, agentia spatiala americana a spus ca Pamantul ar putea fi lovit de catre asteroizi abia peste cateva decenii bune, sau cel putin de unii foarte mari, dar increderea scade dupa evenimente de acest gen.