Gaura Neagra. PREMIERA ULUITOARE de care NASA a fost UIMITA

Gaura Neagra. O premiera uluitoare de care si NASA a fost uluita a fost dezvaluita astazi, aceasta fiind prima oara cand un asemenea fnomen este observat.

Gaura Neagra. PREMIERA ULUITOARE de care NASA a fost UIMITA

Gaura Neagra. O noua premiera uluitoare a fost inregistrata in univers, iar cercetatorii de la NASA au fost uimiti sa descopere un fenomen de acest tip pentru prima oara, dar asta inseamna ca-l vor putea cerceta mai atent. Mai exact, cercetatorii au descoperit pentru prima oara undele gravitationale produse de catre o gaura neagra care abia a fost formata, ele fiind distribuite prin univers, iar asa cei de la NASA le-au putut detecta.

Gaura Neagra. Conform masuratorilor facute de catre expertii agentiei spatiale americane, aceste unde gravitationale pot sa ii ajute sa descopere cat de mare este ea, dar si cat de rapid se roteste prin univers. Aceasta descoperire facuta de catre cercetatori confirma teoria relativitatii lui Albert Einstein, iar gaura neagra recent formata a ajutat la prima confirmare facuta intr-un asemenea mod de catre cercetatori.

Gaura Neagra. PREMIERA ULUITOARE de care NASA a fost UIMITA

Gaura Neagra. Cercetatorii au reusit in trecut sa inregistreze semnale de la doua obiecte de acest gen care s-au “inghitit” una pe cealalta, insa acum vorbim pentru prima oara despre formarea uneia. Avand in vedere ca nu se detecteaza atat de usor cand ia nastere o gaura neagra, cercetatorii au parte de un eveniment foarte important, care ii va ajuta in viitor sa se uite cu mult mai mare atentie la anumite semnale care vin din univers.

“Detectăm un semnal de unde gravitațional global format din mai multe frecvențe, care se estompează la viteze diferite, precum diferitele gropi care formează un sunet. Fiecare frecvență sau ton corespunde unei frecvențe vibraționale a noii găuri negre.” Echipa a folosit ecuațiile Teoriei Generale a Relativității pentru a calcula masa și formarea de găuri negre nou formate folosind informațiile detectate de pe calea sa și de degradare. Calculele lor s-au asortat cu calculele masei și rotirii găurii negre făcute anterior.”

Gaura Neagra. Pana in momentul de fata nici macar NASA nu a reusit sa faca o inregistrare de acest gen, insa cercetatorii de la MIT au reusit sa observe cu atentie mult mai mare ceea ce s-a intamplat. Aceasta noua gaura neagra este la o distanta foarte mare de Pamant, deci nu poate fi observata chiar atat de usor, insa semnalele sale ajuta la elucidarea altor mistere foarte mari care mai exista in univers in momentul de fata.

Gaura Neagra. Acestea fiind spuse, universul este monitorizat de catre foarte multi astronomi in mod constant, deci ramane de vazut ce alte descoperiri uluitoare vor mai fi anuntate.