Aceasta STEA CIUDATA i-a UIMIT si pe Cercetatorii de la NASA

O stea ciudata i-a uimit pana si pe cercetatorii de la NASA, iata ce au descoperit in univers fara ca nimeni sa stie si ce se intampla in acest moment.

Aceasta STEA CIUDATA i-a UIMIT si pe Cercetatorii de la NASA

O stea foarte ciudata din univers i-a uimit inclusiv pe cercetatorii de la NASA, si ridica foarte multe semne de intrebare cu privire la ceea ce analizeaza telescoapele folosite de catre astronomi in momentul de fata. Vorbim despre o stea care se afla in galaxia Boyajian, acolo fiind o stea care are in apropierea sa o luna care pare sa se topeasca, iar asta din cauza felului in care este “atacata” de catre corpul ceresc pe care il inconjoara.

Cercetatorii au observat ca steaua straluceste cu diferite intensitati cand este observata prin telescoapele lor, iar pana acum nimeni n-a stiut foarte clar de ce se intampla acest lucru, dar acum exista si o explicatie. Se pare ca resturile din luna care se “topeste” sunt la baza schimbarilor in intensitate pentru lumina pe care o emite respectiva stea, satelitul sau natural dezintegrandu-se incetul cu incetul in momentul de fata.

Aceasta STEA CIUDATA i-a UIMIT si pe Cercetatorii de la NASA ilustratie
Reprezentare 3D a stelei inconjurata de resturile lunii sale.

Steaua a fost observata pentru prima oara in cursul anului 2015, si pana acum cercetatorii au tot incercat sa gaseasca o explicatie pentru ceea ce se intampla, iar intr-un final au ajuns si la o concluzie clara. Cercetatorii compara aceasta luna cu o cometa inghetata, iar bucati din ea se tot disperseaza in univers pe masura ce aceasta se misca in jurul stelei sale, pana in momentul in care va disparea in totalitate.

“Exoluna este ca o cometă de gheață care se evaporă și aruncă aceste roci în spațiu. În cele din urmă, exomoonul se va evapora complet, dar va dura milioane de ani pentru ca luna să fie topită și consumată de stea. Suntem atât de norocos să vadă că se întâmplă acest eveniment de evaporare “.

Cercetatorii sunt 100% sigur ca steaua va fi dezintegrata la un moment dat, si cred ca ar fi norocosi daca ar putea sa vada un asemenea eveniment, dar deocamdata nimic nu le poate garanta asta. Chiar si asa, simpla descoperire a evenimentului este impresionanta, iar asta pentru ca a fost nevoie de 4 ani ca o explicatie pentru activitatea ciudata a stelei sa poata fi descoperita de catre cercetatori, si in sfarsit ea exista.

Steaua descoperita de catre cercetatori este doar una dintre miliardele care exista in momentul de fata in intregul univers, fiecare dintre ele avand cate ceva special.