VIDEO ULUITOR a NASA cu o Gaura Neagra a BLOCAT Internetul

NASA. Un nou video uluitor cu o gaura neagra a fost publicat de catre agentia spatiala americana, iata cum arata si ce se mistere se ascund in jurul sau.

nasa video gaura neagra animatie

NASA. Intr-o tentativa de a le-a lua inainte cercetatorilor care au promis ca in 2020 vor publica un prim clip video cu o gaura neagre, cercetatorii americani a publicat ceva propriu, chiar daca vorbim doar despre o animatie. In imaginea animata de mai sus puteti vedea reprezentarea miscarilor care au loc intr-o gaura neagra, asa cum cei de la NASA le-au experimentat cu cea care a si fost pozata de catre cercetatori pentru intreaga lume.

NASA. Reprezentarea grafica facuta pentru acasta gaura neagra ne arata afecteaza gravitatia modul in care vedem aceste fenomene din univers, iar asa se explica de ce inca nu a fost inregistrat vreun video cu ele. Imaginea animata de mai sus publicata de catre cei de la NASA ne arata cum materia din jurul gaurii negre este combinata intr-o structura ce are temperaturi foarte mari, totul semanand cu ceea ce vedem pentru planeta Saturn.

VIDEO ULUITOR a NASA cu o Gaura Neagra a BLOCAT Internetul

nasa video gaura neagra explicatie

NASA. Forma pe care o are aceasta gaura neagra este data de modul in care lumina reuseste sa scape din interiorul sau, iar acesta este singurul mod in care putem experimenta asemenea fenomene din univers. Vantul si campurile magnetice formate in jurl gaurii negre plimba tot felul de gaze si resturi de planete, stele, asteroizi in jurul gaurii, iar cei de la NASA au reprodus totul intr-un mod care sa fie cat mai usor inteles de catre omenire.

“Această nouă vizualizare a unei găuri negre ilustrează modul în care gravitația sa denaturează vederea noastră, deformându-și împrejurimile ca și cum ar fi văzut într-o oglindă de carnaval. Vizualizarea simulează apariția unei găuri negre în care materialul inflamat s-a colectat într-o structură subțire și fierbinte, numită disc de acumulare. Gravitatea extremă a găurii negre înclină lumina emisă de diferite regiuni ale discului, ceea ce produce aspectul de formă greșită.”

NASA. Conform cercetatorilor, in apropierea gaurii, gazul si resturile de corpuri cosmice sunt miscate cu viteza luminii, in timp ce spre exteriorul acesteia viteza de miscare a corpurilor este mai mica. In imaginea de mai sus puteti vedea si o explicatie pentru tot ceea ce este vizibil in jurul gaurii negre, cei de la NASA incercand sa-i ofere lumii intregi o privire de ansamblu asupra a ceea ce se intampla intr-un asemenea fenomen important.

NASA. Avand in vedere ca alti cercetatori lucreaza la un clip video real cu o gaura neagra, va fi foarte interesant de vazut cuma rata in realitate un asemenea fenomen extrem de important, si periculos.