Digi Mobil, Telekom, Vodafone, Orange, LOVITURA DURA pentru Clienti

Digi Mobil, Telekom, Vodafone, Orange, au anuntata o lovitura foarte dura pentru unii dintre clientii din Romania, iata ce schimbare majora va fi impusa curand.

Digi Mobil, Telekom, Vodafone, Orange apel agresiv

Digi Mobil, Telekom, Vodafone, Orange, au clientii vizati de o lovitura foarte dura care este pregatita de catre autoritatile din Romania pentru cei care vor avea dorinta de a abuza de serviciul de urgenta 112. Ieri v-am spus ca o initaitiva a PSD ar urma sa interzica in Romania vanzarea telefoanelor fara aplicatia Apel 112 de la STS, dar aceasta nu este singura modificare pe care clientii de la Digi Mobil, sau alti operatori, vor avea parte foarte curand.

Digi Mobil, la fel ca si ceilalti operator, vor fi vizati de o alta modificare pe care aceasta initiativa noua a PSD o aduce, mai exact, interzicerea accesului anumitor clienti la serviciul de urgenta 112, daca ei abuzeaza de el. Conform initiativei legislative pe care un senator al PSD a propus-o, Digi Mobil, si ceilalti operatori, ar urma sa fie obligati sa blocheze accesul la serviciul 112 pentru cei care fac „apeluri agresive”, sau trimit „mesaje agresive”.

Digi Mobil, Telekom, Vodafone, Orange, LOVITURA DURA pentru Clienti

Digi Mobil va avea aceasta obligatie impusa prin ANCOM, iar numerele care fac „apeluri agresive”, sau trimit „mesaje agresive” catre 112, 113, 114, vor avea accesul blocat, cel putin temporar la ele. Masura este una interesanta, dar foarte greu de pus in practica, nu de catre Digi Mobil, sau mediul telecom, ci de catre autoritati, pentru ca interzicerea accesului cetatenilor la serviciile medicale ar putea fi contrar articolului 34 din Constitutia Romaniei.

”Aceste forme agravate de apel și mesaj abuziv se identifică printr-o repetiție semnificativă raportată la un interval de timp foarte scurt. Față de efectul nociv asupra operatorilor SNUAU, apelul agresiv și mesajul agresiv aduc în plus starea de în pericol pentru viața sau sănătatea unor persoane aflate în situație de urgență reală.”

Digi Mobil, sau alti operatori, ar urma sa primeasca ordin de a impune interdictia doar dupa ce persoana care abuzeaza de 112, 113, 114 ar fi identificata si amendata, dar cum va mai cere ea ajutor nu se explica. Cum va cere ajutor de la serviciile de urgenta un client al Digi Mobil, sau al altor companii telecom, daca are numarul restrictionat e greu de inteles, si aceasta ar putea fi motivul pentru care initiativa nu ar putea fi adoptata.

Digi Mobil nu restrictioneaza acum accesul la 112, 113, 114, la fel cum niciun alt operator de telecomunicatii nu face asta, dar iata ca unii se gandesc si la acest lucru in loc sa oblige lumea sa cumpere cartele cu buletinul.