Descoperire INCREDIBILA pe Planeta Marte Dezvaluita de NASA

Planeta Marte are o descoperire incredibila anuntata astazi de catre NASA, iata ce veste uluitoare vine de la cercetatori pentru intreaga omenire acum.

Planeta Marte este explorata de ceva vreme de catre sonda Curiosity a celor de la NASA, iar recent aceasta a facut o descoperire incredibila pe care a impartasit-o cu intreaga lume. Sonda Curiosity a celor de la NASA se afla de cateva saptamani bune in interiorul unui crater numit Gale, acesta avand un diametru de 158 de kilometri, dar si o vechime de cateva milioane de ani, deci nu s-a format chiar recent, si ascunde multe secrete.

Planeta Marte este un mare mister pentru omenire, insa Curiosity a descoperit ca in centrul acestui crater s-ar afla un fost lac, care a secat acuma proximativ 3.5 milioane de ani, fara vreo explicatie. Cercetatorii de la NASA au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au analizat cu atentie roci acoperite de saruri minerale din respectivul crater de pe planeta Marte, acestea fiind principala dovada a faptului ca acolo a fost candva un lac.

Descoperire INCREDIBILA pe Planeta Marte Dezvaluita de NASA

Planeta Marte lac nasa crater gale

Planeta Marte nu are deocamdata apa descoperita de catre cei de la NASA, insa in animatia de mai sus puteti vedea cum cred ei ca a existat acest lac cu 3.5 milioane de ani in urma, dar si cum a secat acesta. Avand aceasta descoperire, acum NASA ar vrea sa stie cam cat a durat secarea acelui lac de pe planeta Marte, si desigur ca va trebui sa mai faca foarte multe explorari pana cand va reusi sa ajunga la o concluzie cat mai clara.

Planeta Marte nu a avut deocamdata descoperita vreo dovada clara a faptului ca exista, sau a existat vreodata, viata acolo, insa cercetatorii isi pun sperantele in apa pentru a demonstra acest lucru. NASA asociaza apa cu viata, deci orice fel de dovada a faptului ca exista, sau a existat, apa pe planeta Marte este o dovada a faptului ca exista, sau a existat, si viata, chiar si sub forma de microorganisme.

Planeta Marte inca ii uimeste pe cercetatorii de la NASA cu ceea ce ascunde, si cu siguranta vom afla tot mai multe informatii uimitoare in legatura cu ea in urmatorii ani.