LUNA. Anuntul ULUITOR al NASA care a SOCAT Intretul Internet

LUNA. Un anunt foarte important cu privire la o descoperire importanta a socat intregul internet, iata ce nu stia nimeni ca exista acolo de atat de mult timp.

LUNA Anuntul ULUITOR NASA SOCAT Intretul Internet

LUNA. Daca te gandeai ca nu exista secrete importante ale satelitului natural al Pamantului, ei bine te-ai inselat amarnic, deoarece astazi afli despre ceva foarte important descoperit de catre NASA. Mai exact, se pare ca pe LUNA a fost descoperita apa care ar avea miliarde de ani vechime, da ati citit bine, apa care exista de miliarde de ani pe satelitul natural al Pamantului si inca este foarte departe de a disparea de acolo, multumita temperaturilor mici.

LUNA. Polul sud al satelitului natural al Pamantului este acoperit intr-o foarte mare parte de gheata, iar conform unor studii noi, ar fi acolo de cateva miliarde de ani, insa abia acum s-a ajuns la aceasta concluzie. Avand in vedere ca temperaturile de acolo sunt foarte joase, pastrarea ghetii pentru perioade atat de lungi de timp e ceva ce e perfect normal, iar din cate se pare, pe LUNA exista ceva ce pe Pamant gasim foarte greu.

LUNA. Anuntul ULUITOR al NASA care a SOCAT Intretul Internet

LUNA. Deocamdata niciuna dintre aceste conglomeratii de gheata nu a fost explorata de catre cercetatori, ei analizand doar imagini inregistrate de catre diversele nave care orbiteaza planeta. In ciuda acestui lucru, conform estimarilor facute de catre ei, gheata de pe polul sud de pe LUNA ar avea nu mai putin 3.1 miliarde de ani vechime, si s-ar afla in cratere destul de adanci, ceea ce face destul de dificila colectarea de probe din ea.

LUNA. Interesant este ca in baza analizarii pozelor existente, cercetatorii au ajuns la concluzia ca toate depunerile de gheata ar avea la baza ciocniri violente intre roci cosmice si satelitul natural al Pamantului. Cu o vechime de 3.1 miliarde de ani, aceste adunari de gheata ar putea oferi informatii importante cu privire la modul in care s-au format pe LUNA, dar ar putea dezvalui si alte secrete cu privire la satelitul natural al Pamantului.

LUNA. Mai mult decat atat, in gheata ar putea fi descoperite si dovezi ale faptului ca acolo ar fi existat candva viata, insa probele sunt foarte greu de obtinut de catre cercetatori.