RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom, TOTI Clientii TREBUIE sa Stie de Acest ANUNT

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom au toti clientii anuntat in legatura cu o serie de drepturi pe care le au atunci cand cumpara serviciile operatorilor.

0

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom anunt internet

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom au milioane peste milioane de clienti in Romania in momentul de fata in Romania, insa foarte putini dintre ei stiu despre o serie de drepturi pe care le au in fata furnizorilor de servicii. Cei de la ANCOM au listat pentru toti acesti clienti o serie de reguli in ceea ce priveste detalierea serviciilor de care au parte clientii, si cei de la RCS & RDS respecta aceasta regula, insa altii nu prea o fac din pacate.

RCS & RDS a publicat acest document in care ofera explicatii detaliate cu privire la vitezele de internet fix de care beneficiaza clientii sai, cum au fost stabilite acestea, etc, asa cum cere ANCOM. Institutia a creat un set de reguli speciale pe care le recomanda furnizorilor de servicii de internet fix, sau mobil, iar RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom ar trebui sa le spuna clientilor anumite informatii privind serviciile pe care le primesc.

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom, TOTI Clientii TREBUIE sa Stie de Acest ANUNT

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom ar trebui sa includa in contractele pentru furnizarea de servicii de internet informatiile de mai jos pentru a-i ajuta pe clienti sa aiba o ide mai clara asupra serviciilor de care beneficiaza :

  • modul în care trebuie exprimate valorile vitezelor;
  • factorii care pot influența atingerea vitezelor astfel încât utilizatorii sa înțeleaga aspectele care pot afecta rezultatele unei masuratori;
  • condițiile în care se recomanda a fi efectuate masuratorile de catre utilizatori pentru a putea obține vitezele de acces la internet din contract, spre exemplu condiții referitoare la terminalul de pe care se efectueaza masuratorile;
  • aspecte ce trebuie cuprinse în procedura de masurare a vitezelor în vederea constatarii unor diferențe importante, permanente sau care se repeta la intervale regulate, între performanța reala a serviciului și cea indicata în contract, spre exemplu câte zile trebuie efectuate masuratorile, câte masuratori se efectueaza pe zi și la ce intervale de timp;
  • modalitatea în care un utilizator poate depune o sesizare privind nerespectarea clauzelor contractuale, pentru a putea beneficia de remedii.

RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom ar trebui sa afiseze inclusiv informatii cu privire la vitezele maxime, minime, medii si promovate de internet fix si mobil, dar nu toti fac asta. Pe de alta parte, acest set de reguli pentru RCS & RDS, Orange, Vodafone, Telekom este un pas inainte pentru toti clientii, si ar fi bine daca s-ar impune obligatia respectarii lor pentru ca toti clientii sa aiba de castigat de pe urma lor.