NASA FORTATA sa Redenumeasca un ASTEROID din cauza Nazistilor

NASA a fost fortata sa redenumeasca un asteroid din cauza nazistilor, iata ce gafa uriasa a facut agentia spatiala americana si cum a fost reparata.

nasa Ultima Thule

NASA a trecut recent printr-o situatie foarte neobisnuita dupa ce a fost obligata sa redenumeasca un asteroid din cauza nazistilor care au facut atat de mult rau lumii cu multe decenii in urma. Mai exact, cei de la NASA au ales denumirea Ultima Thule pentru un asteroid descoperit plimbandu-se prin univers, ea fiind folosita pentru o lume de legenda la care omenirea nu a putut ajunge vreodata, si nici nu va ajunge, pentru ca nu exista.

NASA a ales denumirea potrivita pentru un asteroid pe care niciun om nu va ajunge, insa problema este ca ea a fost folosita incluziv pentru nazisti pentru ceea ce ei doreau sa fie “casa” pentru rasa ariana. Desigur ca la foarte scurt timp dupa ce NASA a ales denumirea Ultima Thule pentru asteroid au inceput sa apara si primele critici de la diverse persoane din intreaga lume, ceea ce a pus foarte multa presiune pe cei care au ales-o, in final.

NASA FORTATA sa Redenumeasca un ASTEROID din cauza Nazistilor

NASA a fost pusa intr-o situatie foarte proasta dupa ce a ales sa foloseasca o denumire pe care nazistii au promovat-o prin propaganda in randul cetatenilor germani cu multe decenii in urma, si desigur ca asta n-a fost vazuta ca o decizie buna. Avand in vedere gafa imensa care a fost facuta de catre cei de la NASA, agentia spatiala americana a ales sa o modifice pe cea initiala cu una noua, Arrokoth, care isi are originile in limba indienilor care au trait cu multe secole in urma in ceea ce stim acum ca SUA.

„Numele„ Arrokoth ”reflectă inspirația de a privi cerul și de a ne întreba despre stele și lumi dincolo de a noastră. Această dorință de a învăța este în centrul misiunii New Horizons și suntem onorați să ne alăturăm comunității Powhatan și oamenilor din Maryland în această sărbătoare a descoperirii. “

NASA a facut modificarea inclusiv cu Uniunea Astronomica Internationala pentru ca toata povestea cu Ultima Thule sa fie data cat mai repede uitarii, ceea ce isi doreste mai toata lumea in momentul de fata. NASA are de ales extrem de multe denumiri pentru asteroizii pe care ii descopera in univers, insa rareori face gafe de acest gen, care pana la urma ne arata ca inclusiv cei care lucreaza acolo sunt oameni si nu iau totdeauna cele mai bune decizii.