Soarele: NASA face Anuntul pe care il ASTEPTA o Lume Intreaga

NASA va face un anunt foarte important in legatura cu Soarele nostru, iata ce se pregateste sa dezvaluie agentia spatiala americana pentru intreaga omenire.

Soarele este steaua care incalzeste planetele din galaxia noastra, este sursa noastra de viata, iar cei de la NASA au trimis o sonda spatiala intr-o misiune revolutionara pentru a il studia indeaproape, iar multa lume asteapta sa le vada descoperirile. Ei bine, acestea vor veni in cursul zilei de maine, NASA anuntand faptul ca primele date importante oferite de catre sonda Parker despre soarele nostru vor fi facute publice pentru toata lumea.

NASA a adunat cativa zeci de GB de date din zborurile pe care sonda Parker le-a facut in apropiere de soarele din galaxia noastra, le-a analizat in ultimele luni, iar maine va face si primele dezvaluiri, in premiera, pentru intreaga omenire. Sonda Parker s-a apropiat cel mai mult de soare dintre toate navele trimise in spatiul cosmic de catre orice agentie spatiala, deci are cele mai bune date in baza carora ne putem face o idee mai buna despre stea.

Soarele: NASA face Anuntul pe care il ASTEPTA o Lume Intreaga

NASA va face o conferinta live, pe care o veti putea urmari prin intermediul stream-ului de mai sus pentru a vedea tot ceea ce au de spus americanii in legatura cu descoperirile importante pe care le-a facut sonda Parker. Soarele a avut unele dintre secrete dezvaluite de catre NASA in unele conferinte organizate din august si pana acum, adica de cand a inceput sa dezvaluie si primele date din misiunile sale, dar nu se opreste aici.

Soarele nu a fost vreodata atat de aproape analizat de catre vreo agentie spatiala, astfel ca vorbim despre ceva fara precedent care a fost reusit de catre NASA, si ceva ce probabil nu va fi reusit prea curand de altcineva in afara de ei. Pana acum NASA nu a dezvaluit informatii spectaculoase in legatura cu ceea ce s-a descoperit in monitorizarea soarelui, insa cu siguranta vom afla mai multe detalii despre asta in conferinta de maine.

NASA a anuntat ca aceasta conferinta va fi transmisa live maine incepand cu ora 20:00, deci peste mai bine de o zi, astfel ca aveti suficient timp pentru a va pregati sa o urmariti si sa vedeti tot ceea ce a fost anuntat.

3 COMENTARII