Gaura Neagra care a ULUIT NASA si a SOCAT foarte Multa Lume

Gaura neagra care a uluit NASA si a socat foarte multa lume ne arata ca inca exista multe secrete ale universului pe care nu le putem intelege.

Gaura Neagra ULUIT NASA SOCAT Lume

Gaura neagra care se afla in galaxia Holm 15A a uluit expertii de la NASA, si a socat foarte multa lume, iar asta pentru ca vorbim despre o dimensiune la care absolut nimeni nu se astepta inainte ca ea sa fie descoperita. Vorbim despre cea mai mare gaura neagra care a fost descoperita vreodata, aceasta avand o masa cade este de 40 de miliarde de ori mai mare decat cea a soarelui, deci depaseste din imaginatia multor oameni.

Gaura neagra este atat de mare incat face soarele sa para un simplu microb in comparatie cu ea, si ne arata cat de intins este universul, depasit orice fel de imaginatie cu felul in care pote acoperi ceea ce multi nu ar fi crezut ca este posibil. Cercetatorii au mai descoperit pana acum diverse alte gauri negre in univers, insa aceasta este cea mai mare si cea care a generat cea mai multa uimire cu privire la intinsul universului din care facem parte.

Gaura Neagra care a ULUIT NASA si a SOCAT foarte Multa Lume

Gaura neagra descoperita acum face parte dintr-un grup de galaxii care poarta denumirea Abell 85, nu mai putin de 500 facand parte din el, si desigur ca vorbim despre ceva ce este la o distanta de 700 de milioane de ani-lumina de Pamant in acest moment. Aceasta este nu doar cea mai mare gaura neagra descoperita de catre cercetatori, dar si cea mai indepartata, astfel ca vorbim despre un impact cu atat mai mare pentru toata lumea.

Gaura neagra se afla totusi la o distanta atat de mare de Pamant in momentul de fata incat este foarte dificil de analizat, insa cercetatorii incearca sa-i descopere cat mai multe dintre secrete, cat de repede pot, pentru a aflat mai multe din secretele universului. Anul viitoar ar urma sa vedem si un prim clip video filmat in interiorul unei asemenea gauri negre, astfel ca vom putea observa si mai clar ceea ce se intampla in cadrul acestora.