Gaura Neagra. Anuntul ULUITOR, ce NU ar fi Trebuit sa EXISTE!

Gaura Neagra. Un anunt uluitor a fost facut de catre astronomi, iata ce au descoperit acestia si nu ar fi trebuit sa existe pana in momentul de fata.

Gaura Neagra. Anuntul ULUITOR, ce NU ar fi Trebuit sa EXISTE!

Gaura Neagra. Un anunt uluitor vine de la astronomii chinezi, acestia descoperind o gaura neagra atat de mare incat nici n-ar fi trebuit sa existe in univers, dar iata ca suntem in continuare uimiti de ceea ce exista in spatiul cosmic. Aceasta gaura neagra se afla la 15.000 de ani-lumina de Pamant, deci este foarte departe, insa este si foarte mare, ea depasind cu mult limitele crezute de catre astronomi pentru dimensiunea unor asemenea fenomene.

Gaura Neagra. Pana acum s-a crezut ca dimensiunea maxima a unei gauri negre ar fi de cam 20 de ori mai mare decat masa soarelui din galaxia noastra, insa aceasta descoperita acum are o dimensiune de 70 de ori mai mare. Cu denumirea LB-1, gaura neagra a uluit astronomii chinezi care o monitorizeaza de la mare departare, ea fiind formata in urma “mortii” unei stele din univers, deci de aici vine si uimirea privind masa sa imensa.

Gaura Neagra. Anuntul ULUITOR, ce NU ar fi Trebuit sa EXISTE!

Gaura Neagra. Cercetatorii credeau ca stelele elimina o vasta majoritare din gazele lor inainte de a exploda, insa in realitate ceea ce s-a descoperit acum este ca fenomenul nu se intampla chiar asa cum isi imaginau multi dintre experti. Detectarea gaurilor negre nu este absolut deloc simpla, insa aceasta gaura neagra a putut fi detectata cand un alt obiect cosmic s-a apropiat foarte mult de ea, iar razele X generate de consumarea sa au fost percepute de telescoapele de pe Pamant.

“Gurile negre de o astfel de masă nu ar trebui să existe nici măcar în galaxia noastră, în conformitate cu majoritatea modelelor actuale de evoluție stelară. Ne-am gândit că stelele foarte masive, cu compoziția chimică tipică a galaxiei noastre, trebuie să vărsați cea mai mare parte din gazul lor în vânturi stelare puternice, pe măsură ce se apropie de sfârșitul vieții. Prin urmare, ei nu ar trebui să lase în urmă o astfel de rămășiță masivă. LB-1 este de două ori mai masiv decât ceea ce am considerat posibil. Acum, teoreticienii vor trebui să-și asume provocarea de a explica formarea acesteia.”

Gaura Neagra. Descoperirea de acum le va permite cercetatorilor sa-si schimbe complet perspectiva cu privire la modul in care sunt tratate gaurile negre care au aparut in urma exploziei unei stele, cam indiferent de dimensiunile sale. Vorbim despre o gaura neagra atat de mare incat cercetatorii trebuie sa-si schimbe complet modul in care le privesc in totalitate in univers, deci descoperirea in sine este extrem de importanta.

Gaura Neagra. Daca ea va mai putea fi analizata, atunci e posibil ca si alte descoperiri importante sa mai fie facute, asa ca ramane de vazut exact ce vor mai anunta astronomii.