NASA a Descoperit un OZN care a UIMIT Intreaga PLANETA (FOTO)

NASA a descoperit un OZN care a uimit intreaga planeta, iata cu ce realizare incredibila se lauda agentia spatiala americana, si cat de importanta este.

nasa ozn

NASA uimeste din nou intreaga planeta cu o descoperire incredibila care ne arata cat de multe inca nu stim in legatura cu ceea ce se intampla in univers in momentul de fata.

Mai exact, cei de la NASA au descoperit ceea ce arata ca un OZN, insa nu pe Pamant, ci folosind telescopul spatial Hubble, si la mare distanta de planeta noastra, deci vorbim despre o galaxie care are denumirea IC 2051, ea aflandu-se la foarte mare distanta de Terra.

NASA foloseste telescopul spatial Hubble pentru a analiza universul “in lung si-n lat”, iar in galaxia pe care o vedeti si in imaginea de mai sus exista ceva ce are forma unei farfurii zburatoare, sau OZN.

Aceasta galaxie se afla in constelatia Mensa, si se afla la 85 de milioane de kilometri de Pamant, deci la o distanta extrem de mare, ceea ce desigur ca face si foarte dificila analizarea sa, chiar daca este folosit un telescop atat de performant, precum este Hubble.

NASA sustine ca galaxia descoperita de catre ea este una imensa, ea intinzandu-se pe o distanta foarte mare in univers, dar ceea ce se afla chiar in centrul sau este de interes aici, deoarece are forma unei farfurii zburatoare.

NASA analiza centrele galaxiilor indepartate, folosind telescopul Hubble, cand a descoperit ceea ce vedem in imaginea de mai sus, agentia spatiala fiind de parere ca aceste zone ale galaxiilor pot explica intr-o buna masura felul in care ele s-au format de-a lungul a milioane si milioane de ani.

NASA galaxie ozn
Galaxia descoperita de NASA care are o farfurie zburatoare in centru.

“Această galaxie a fost observată pentru un studiu Hubble asupra bombelor galactice, regiunile centrale rotunde strălucitoare ale galaxiilor spiralate. Galaxiile spiralate precum IC 2051 au o formă asemănătoare farfurioarelor zburătoare când sunt văzute din lateral; ele cuprind un disc subțire, plat, cu o bombă voluminoasă de stele în centru care se extinde deasupra și dedesubtul discului. Se consideră că aceste bombă joacă un rol cheie în modul în care evoluează galaxiile și influențează creșterea găurilor negre supermasive care se află în centrul majorității spiralelor.”

NASA analizeaza extrem de multe galaxii din diverse zone din univers in momentul de fata, iar asta deoarece inca nu stie foarte multe in legatura cu intunericul care ne inconjoara, iar telescopul Hubble o ajuta sa descopere multe mistere.

Ce vom afla in viitor de la NASA multumita Hubble e greu de spus, insa in baza a ceea ce vedem acum este destul de clar ca exista foarte multe secrete ale universului pe care agentiile spatiale din intreaga lume trebuie sa le descopere.