Orange: Masura RADICALA ce a Lasat Clientii Romani FARA CUVINTE

Orange a luat o masura radicala care a lasat clientii Romani fara cuvinte in momentul in care a fost anuntata, iata cat de multi oameni a enervat cu decizia.

Orange Masura

Orange a luat in 2019 o masura radicala care a lasat foarte multi clienti fara cuvinte, insa probabil ca trebuia sa ne asteptam ca acest lucru sa se intample din moment ce anul acesta a fost unul cu mult diferit pentru Romania. V-am spus acum cateva luni ca Orange a luat o decizie fara precedent pentru clientii sai, obligandu-i sa treaca de la abonamente mai ieftine la altele mai scumpe, sau sa ramana fara serviciile de care beneficiau in Romania in respectivul moment.

Orange a inceput sa-si avertizeze clientii cu privire la aceasta schimbare undeva prin septembrie, la cateva luni dupa ce a schimbat intreaga oferta de servicii din Romania pentru ca OUG 114/2018 i-a adus temporar costuri mai mari. Daca RCS & RDS, Orange, Vodafone, au ales sa creasca usor preturile abonamentelor, si au fost amendate de catre ANAF, cei de la Orange au decis sa oblige clientii sa treaca la abonamente mai scumpe, lansate in aprilie.

Orange: Masura RADICALA ce a Lasat Clientii Romani FARA CUVINTE

Orange a avut o abordare diferita a problemei, in comparatie cu restul mediului de telecomunicatii, iar asta nu i-a adus amenzid de la ANCOM, insa clientii sai au ramas cu gustul foarte amar al luptei cu o mare corporatie. Foarte multa lume a criticat decizia de atunci a Orange de a obliga clientii sa faca trecerea de la abonamente mai ieftine la altele mai scumpe, si aceasta este, poate, cea mai proasta masura radicala luata din 2019 de catre operator.

Orange le ofera clientilor si o serie de beneficii mai bune pentru aceste abonamente mai scumpe, insa majoritatea oamenilor nu aveau nevoie de ele, si nici nu doreau sa plateasca pretul mai mare al abonamentului. Putina lume foloseste toate beneficiile din abonamentul pe care-l are, iar clientii Orange care au fost anuntati ca fie accepta schimbarea, fie pot sa plece “la plimbare”, s-au suparat pe buna dreptate, dar in final n-au avut de ales.

Orange este pana la urma o companie care se gandeste la profit, nu la clienti, iar aceasta decizie deschide calea pentru altele similare care ar putea fi luate in 2020, sau anii urmatori, fara vreo remuscare.