Netflix: Promisiunea INCREDIBILA ce i-a ULUIT pe TOTI Clientii

Netflix a facut o promisiune incredibila care a uluit toti abonatii din intreaga lume, iata cat de important este anuntul venit de la CEO-ul platformei.

Netflix Promisiune

Netflix isi uluieste clientii din intreaga lume cu o promisiune la care absolut nimeni nu se astepta in momentul de fata, dar aceasta este o reiterare a convingerii companiei ca unele lucruri n-ar trebui sa existe. In cadrul unui interviu care a avut loc astazi, CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a afirmat ca nu exista vreo sansa ca platforma de streaming video sa afiseze vreodata reclame pentru utilizatori, sau sa aiba vreun abonament mai ieftin, dar cu reclame.

Netflix a fost asaltata ani de-a randul de catre analisti care i-au cerut in repetate randuri sa implementeze reclame pentru a putea oferi abonamente mai ieftine decat cele actuale, dar compania a rezistat de fiecare data. Dupa 25 de ani de activitate in functia de CEO al Netflix, Reed Hastings reafirma ceea ce a mai spus in cateva randuri in legatura cu reclamele, si e clar ca atat timp cat el va conduce compania, nu vom vedea reclame printre filme si seriale.

Netflix: Promisiunea INCREDIBILA ce i-a ULUIT pe TOTI Clientii

Netflix are un foarte mare avantaj in aceasta dorinta ferma a CEO-ului sau de a nu fi afisate reclame peste filme si seriale, chiar daca acest lucru risca sa puna totusi in pericol profitul companiei in viitor. Netflix reuseste sa creasca in fiecare an cu cateva zeci de milioane de abonati noi, deci nu e in pericol sa-si piarda sursele de venit, iar asta mai mult ca sigur ii da CEO-ului sau curajul de a ramane ferm pe pozitie in ceea ce priveste refuzul de a afisa reclame.

“Vrem să fim răgazul în care să explorați, să vă stimulați, să vă distrați, să vă bucurați, să vă relaxați și să nu aveți nicio controversă în ceea ce privește exploatarea utilizatorilor cu publicitate.”

Netflix va investi 17.3 miliarde de dolari in 2020 pentru filme si seriale, iar succesul pe care l-au avut The Witcher, The Crown, The Two Popes, Marriage Story, si nu numai, sigur motiveaza compania sa continue investitiile. Desi are nevoie de foarte multi bani pentru a sustine crearea de continut original si in urmatorii ani, Netflix nu pare dispusa sa faca orice fel de compromisuri pentru a-i atrage, astfel ca reclamele ies din calcul.

Netflix nu va lansa reclame in platforma, dar vom vedea cu siguranta o serie de noi abonamente mai ieftine pentru telefoane mobile lansate in urmatoarele luni, iar acestea vor contribui la cresterea incasarilor.