Planeta Marte: NASA UIMITA de o Descoperire INCREDIBILA

Planeta Marte are o descoperire incredibila facuta de catre NASA, care i-a si uimit pe cercetatori, si a ramas fara o explicatie clara pentru un deceniu.

Planeta Marte intrari

Planeta Marte este analizata foarte atent de catre cei de la NASA de o foarte mare perioada de timp, si acolo inca mai exista destul de multe secrete pe care nimeni nu si le poate explica, nici macar cei de la agentia spatiala. Mai jos puteti vedea o imagine facuta in 2011 de catre o nava trimisa de catre NASA langa planeta Marte pentru a surprinde imagini de pe suprafata acesteia, ea fiind facuta in 2011, dar readusa in atentia lumii intregi astazi.

Planeta Marte are pe suprafata sa multiple gauri a caror sursa de crearea este necunoscuta, ele fiind un relativ mister pentru NASA, care stie doar ca acestea sunt posibile puncte de intrare intr-o retea subterana de pesteri. De la inaltimea la care a fost facuta poza cu suprafata de pe planeta Marte, adica din orbita, gaura pare mica, insa ea are un diametru de 35 de metri, iar in baza a ceea ce se vede in imagine, ar avea o adancime de cel putin 20 de metri.

Planeta Marte: NASA UIMITA de o Descoperire INCREDIBILA

planeta Marte intrari pesteri
O intrare din reteaua subterana de pesteri de pe planeta Marte pe care NASA a descoperit-o.

Planeta Marte are, deci, aceasta retea de pesteri subterane analizata de aproape 9 ani de zile de catre cei de la NASA, insa pana acum n-au progresat prea mult in descoperirea unor informatii relevante vis-a-vis de ele. NASA ar vrea ca in viitor sa trimita roboti care sa analizeze aceste pesteri ascunse sub suprafata de pe planeta Marte, insa deocamdata e destul de greu ca acest lucru sa se intample pentru ca trebuie trimisi acolo roboti special facuti pentru asemenea misiuni.

“Ce a creat această gaură neobișnuită în Marte? Gaura a fost descoperită din întâmplare în 2011 pe imagini cu pârtii prăfuite ale vulcanului Pavonis Mons ale lui Marte, luate de instrumentul HiRISE la bordul robotului Mars Reconnaissance Orbiter care circulă în prezent pe Marte. Gaura, prezentată în culoare reprezentativă, pare a fi o deschidere către o cavernă subterană, iluminată parțial pe imaginea din dreapta.”

Planeta Marte are foarte multe guri de intrare in reteaua subterana de pesteri in momentul de fata, dar NASA nu a reusit decat sa le pozeze din orbita si sa se intrebe ce anume se ascunde acolo. NASA se asteapta ca primele forme de viata de pe planeta Marte sa fie gasite in interiorul acestor pesteri, dar desigur ca trebuie mai intai sa le si poata explora pentru a vedea ce eventuale pericole se ascund acolo pentru primii astronauti care vor fi trimisi.

Planeta Marte are si mai multe secrete pe care cei de la NASA nu le poate analiza indeaproape, si multe dintre ele vor ramane un mister in continuare, dar agentia spatiala va incerca sa desluseasca oricat de multe poate.