Netflix: Lumea UIMITA de Decizia Neobisnuita a unor Tineri

Netflix este in centrul unei actiuni neobisnuite a unor tineri care au reusit sa uimeasca multa lume cu decizia radicala pe care au pus-o in practica.

Netflix are imaginea folosita intr-o campanie de promovare a statului in casa care are un mod mai neobisnuit de a promova ideea de a ne uita la platforma si a evita sa iesim din case in aceasta perioada. Mai exact, doi studenti ai unei facultati pentru marketing s-au gandit sa faca o reclama mai speciala pentru Netflix, una in care dezvaluie si deznodamantul filmelor si serialelor populare ale oamenilor, dar intr-un mod complet diferit.

Netflix obisnuieste sa isi promoveze platforma in diverse locatii publice din orasele mari in care merita sa investeasca in asa ceva pentru a atrage abonati, nu si in Romania, dar nu o face precum vedeti mai sus. Reclama de mai sus promoveaza Netflix si statul in casa, dar cu folosirea spatiilor publicitare publice pentru a prezenta filmele si serialele cele mai populare, dar cu deznodamantul mentionat direct peste poza de prezentare pentru el.

Netflix: Lumea UIMITA de Decizia Neobisnuita a unor Tineri

Netflix nu a comentat aceasta campanie inedita pentru promovarea platformei sale, insa cei care au facut reclama sustin ca ea are menirea de a atrage atentia oamenilor cu privire la situatia actuala. Modul prin care cei doua studenti ai facultatii de marketing au gandit totul ne arata ca Netflix poate fi promovat inclusiv prin metode mai putin conventionale, iar asta pentru a atrage intr-adevar atentia oamenilor la platforma de streaming video la cerere.

“Așa că am decis să ajutăm făcând ceea ce știm cel mai bine, venind cu idei creative. Cea mai bună metodă de a opri răspândirea Covid-19 este să #staythefuckhome(stai*****acasa), dar unii oameni încă cred că este bine să iasă și să se se imbolnaveasca, punandu-ne in pericol pe noi toți. Așa că am luat o măsură extremă: le stricăm emisiunile preferate de Netflix.”

Netflix este in momentul de fata in centrul multor campanii cu informatii false, insa aceasta nu intra in categoria respectiva deoarece ai sai creatori au declarat de la bun inceput ceea ce vor sa faca si sa obtina. Asta desigur ca n-ar trebui sa va scada vigilenta cu privire la informatiile false care continua sa apara in legatura cu platforma de streaming video la cerere, tot mai multe entitati rau intentionate incercand sa le fure conturile oamenilor.

Netflix incearca sa isi educe abonatii cu privire la modalitatile prin care se pot proteja impotriva atacurilor de acest gen, insa multi dintre ei inca nu inteleg cum ar trebui sa faca in mod eficient acest lucru.