DIGI Romania: ATENTIONARE pentru Clienti, ce Trebuie sa Stii

DIGI Romania are o atentionare extrem de importanta pentru toti clientii sai din Romania, iata ce trebuie sa stii chiar acum daca-i folosesti serviciile.

DIGI Romania abuzuri

DIGI Romania este cel mai mare grup romanesc de telecomunicatii in momentul de fata, si desigur ca investeste foarte mult pentru a ramane in top, dar pentru a-si usura viata, incearca sa-i invete pe clienti sa fie corecti. Cei de la DIGI Romania au emis anul trecut o atentionare foarte importanta care ramane la fel de valabila si astazi, si de care trebuie sa tina cont toti cei care folosesc serviciile de internet Digi Net Fiberlink oriunde pe teritoriul tarii.

DIGI Romania cred ca daca se elimina abuzurile in retelele de internet din Romania, si nu numai, atunci rezultatul final este un internet mai sigur, mai rapid, si mai ieftin pentru toata lumea. In aceasta idee, cei de la DIGI Romania ii atentioneaza pe clienti in legatura cu 5 tipuri de abuzuri care nu sunt tolerate in reteaua lor, si din cauza carora clientilor li se poate restrictiona accesul la servicii, mai ales daca si comit infractiuni.

DIGI Romania: ATENTIONARE pentru Clienti, ce Trebuie sa Stii

DIGI Romania a listat cele 5 tipuri de abuzuri de mai jos ca o atentionare pentru oricare dintre clientii sai care folosesc serviciile de internet in Romania, dar sunt foarte putini cei care le incalca. Daca DIGI Romania n-ar fi descoperit ca unii dintre clientii sai au incalcat cel putin unele dintre acest reguli pana in momentul in care le-au publicat, nu ar mai fi facut vreun anunt in legatura cu asta, si ar trebui sa luati exemplu despre ce nu ar trebui sa faceti in retea.

  • “Orice e-mail comercial (comunicare comercială prin intermediul poștei electronice) trimis către adresa unui destinatar care nu a solicitat și nu a confirmat în mod expres dorința de a primi astfel de mesaje. E-mail-urile comerciale includ, însă nu se limitează la: reclame, sondaje de opinie, oferte promoționale, orice alte oferte indiferent de natură acestora etc. Aceste tipuri de mesaje sunt denumite “Unsolicited Broadcast Email”/”Unsolicited Comercial Email” și vor fi denumite în continuare “SPAM”.
  • Generarea unui trafic neobișnuit de mare având ca scop sau ca efect supraîncărcarea conexiunii unui server sau a unui utilizator internet, sau epuizarea resurselor serverelor sau blocarea accesului utilizatorilor legitimi. Acest tip de abuz definit mai sus este denumit în continuare „flood”.
  • Orice activitate având ca scop sau ca efect accesul, obținerea și/sau modificarea de informații/resurse care nu au un caracter public. Aceste tipuri de activități includ, însă nu se limitează la: exploatarea breșelor de securitate ale oricărui calculator conectat la Internet, căutarea breșelor de securitate a oricărui calculatoar conectat la Internet, folosirea de servicii tip “proxy” fără acordul proprietarului acestor servicii.
  • Transmiterea, distribuirea, stocarea de materiale, informații de orice natură, utilizarea fără drept, în orice mod sau orice alte activități prin care sunt încălcate dispozițiile legilor în vigoare, inclusiv încălcarea oricăror drepturi de proprietate intelectuală/industrială (copyright), mărci de comerț, de fabrică sau de servicii, fără însă nu se limitează la acestea.
  • Transmiterea, distribuirea și stocarea de materiale, informații având caracter explicit sau implicit obscen, pornografic, discriminatoriu, rasist sau care încalcă orice dispoziții legale în materie.”

DIGI Romania a emis recent si o alta avertizare legata de faptul ca ai sai clienti nu ar trebui sa intervina in vreun fel asupra echipamentelor pe care le au in custodie. Acea avertizare a venit in contextul in care DIGI Romania nu vrea sa-si supuna angajatii la riscuri inutile care pot duce la o posibila infectare cu noul Coronavirus, si cred ca e bine sa stiti si acest lucru separat de atentionarea vs-a-vis de abuzurile care au la baza reteaua sa de internet.

DIGI Romania este cel mai mare furnizor de servicii de internet fix in Romania in momentul de fata, are cateva milioane de clienti, iar atentionarile de mai sus se aplica pentru toata lumea.