DIGI Romania: Anunt IMPORTANT, Schimbari la TOTI Clientii

DIGI Romania a facut un anunt foarte important care aduce schimbari mari pentru toti clientii sai din tara, iata ce trebuie sa stii in legatura cu el.

DIGI Romania magazine

DIGI Romania a facut un anunt foarte important care aduce schimbari pentru toti clientii sai din tara, insa nu prea multa lume l-a bagat in seama, dar ar fi foarte bine sa stiti despre el, pentru ca va poate afecta. In baza tuturor ordonantelor militare adoptate in ultima vreme de catre autoritati, cei de la DIGI Romania au facut niste modificari foarte importante pentru magazinele lor, iar asta aduce schimbari pentru program si felul in care functioneaza ele.

DIGI Romania a luat in primul rand decizia de a reduce programul de lucru pentru magazinele sale din Romania, cu detalii despre programul de lucru al magazinelor disponibil pe https://www.digiromania.ro/asistenta/puncte-prezenta. Mai mult decat atat, DIGI Romania a anuntat ca angajatii din magazine lucreaza in ture pentru a limita interactiunile cu clientii, iar asta inseamna ca e posibil sa aveti mai mult de asteptat atunci cand mergeti intr-o locatie a operatorului, si trebuie sa stiti asta.

DIGI Romania: Anunt IMPORTANT, Schimbari la TOTI Clientii

Digi Romania program seniori

DIGI Romania anunta deasemenea ca intre 11:00 – 13:00 programul de lucru este alocat clientilor cu varste de peste 65 de ani, ordonantele militare recente cerand ca ei sa aiba prioritate in toate magazine din tara in acest interval orar. Asta inseamna, in mod teoretic, ca in acel interval orar orice fel de alti clienti n-ar trebui sa fie primiti in magazinele celor de la DIGI Romania pentru a rezolva probleme decat daca nu exista persoane in varsta acolo.

“Magazinele Digi România și-au redus programul de lucru, iar angajații lucrează în ture pentru a limita interacțiunile cu clienții. Intervalul orar 11:00 – 13:00 este acum alocat mai ales seniorilor (clienților cu vârste peste 65 de ani). Spațiile sunt dezinfectate și aerisite conform recomandărilor autorităților și au fost montate panouri transparente de protecție, pentru mai multă siguranță, în timp ce pe podea au fost aplicate indicații privind distanța de siguranță.”

DIGI Romania spune deasemenea ca dezinfecteaza si aeriseste magazinele, si a montat panouri transparente de protectie intre angajati si clienti, adica tot ceea ce am vazut si prin hypermarket-uri deja. Masurile de siguranta despre care DIGI Romania vorbeste sunt perfect normale, si le-am mai vazut aplicate de catre alte companii din Romania in aceasta perioada, dar e bine sa stiti de modificarile de program care se aplica pentru magazinele sale.

DIGI Romania aplica aceste modificari pentru magazinele din intreaga tara, si le recomanda tuturor clientilor sa isi rezolve problemele telefonic, sau online, sa-si plateasca factura online, si sa cumpere produse, sau servicii, online.