Planeta Venus: NASA UIMESTE cu o Descoperire Impresionanta

Planeta Venus are dezvaluita de catre NASA o noua descoperire impresionanta care schimba complet ceea ce credeau cercetatorii cu privire la ea.

Planeta Venus azot

Planeta Venus a revenit recent in atentia lumii intregi dupa ce tot mai multi cercetatori au inceput sa-si indrepte atentia spre ea, acum si cu o noua dezvaluire impresionanta pentru toata omenirea. Conform cercetatorilor, se pare ca in atmosfera de pe planeta Venus exista turbulente mult mai mari decat s-a crezut pana in acest moment, iar aceasta situatie creeaza o combinatie nu prea uniforma de gaze, complet diferita fata de ceea ce avem pe Pamant.

Planeta Venus ar avea aceasat combinatie neobisnuit de gaze la altitudini de pana la 100 de kilometri, cei de la NASA spunand ca acolo exista in aceasta zona diverse traturi de gaz cu concentratii diferite de azot. NASA a descoperit abia recent aceasta situatie dupa ce a crezut ca pe planeta Venus situatia e similara cu cea de pe Pamant, iar descoperirea ar putea dezvalui faptul ca si pe alte planete realitatea e complet diferita fata de ceea ce se credea.

Planeta Venus: NASA UIMESTE cu o Descoperire Impresionanta

Planeta Venus a avut aceasta realitate dezvaluita pentru NASA dupa ce a fost analizata cu mai mare atentie eliberarea de neutroni in univers din atmosfera planetei. O nava spatiala numita MESSENGER a zburat acum peste 12 ani aproape de planeta Venus, iar datele de acum vin de la ea, iar detectarea nivelului de azot eliberat in univers a fost posibila multumita faptului ca el este absorbit in neutronii care scapa din atmosfera planetei indepartate.

“O nouă privire asupra azotului de pe Venus poate răsturna o presupunere veche de zeci de ani despre atmosfera planetei. Oamenii de știință au crezut mult timp că turbulențele atmosferice vor crea un amestec uniform de gaze în atmosfera lui Venus sub o altitudine de aproximativ 100 de kilometri. Așa funcționează pe Pământ. Dar datele de la nava spațială MESSENGER de la NASA indică acum că această parte a atmosferei Venus conține straturi de gaz cu concentrații diferite de azot.”

Planeta Venus are azot in procent de 5% in atmosfera la altitudini de 60 – 90 kilometri pentru ca neutronii ce ajung in univers sa poata contine aceste particule, insa la altitudini de sub 45 de kilometri procentul ar fi de 3.5%. NASA nu a reusit deocamdata sa ofere o explicatie cu privire la aceasta diferenta in concentratia de azot din diverse zone ale atmosferei de pe planeta Venus, deci probabil mai are nevoie de monitorizare facuta cu vreo nava spatiala.

Planeta Venus ar putea avea trimisa de catre NASA o noua nava spatiala curand daca finantarile pe care le primeste vor acoperi si proiectele pe care le-a anuntat pentru indeplinire in urmatorii ani.