Telekom Romania: Deciziile foarte IMPORTANTE cu Impact Urias

Telekom Romania a luat o serie de decizii foarte importante in tara noastra la inceput de 2020, ele avand un impact urias pentru companie in ultimele luni.

Telekom Romania deciziile

Telekom Romania a inceput anul 2020 cu o serie de decizii foarte importante puse in aplicare de catre companie, iar desi atunci putini isi imaginau cat de importante vor fi, acum lucrurile sunt complet diferite. Telekom Romania a terminat anul 2019 cu speranta ca la inceput de an 2020 va avea ocazia de a isi vinde cat se poate de repede diviziile din Romania, lansand totusi o serie de oferte neasteptate pe piata, si avand pregatite altele pentru urmatoarele luni.

Telekom Romania ataca agresiv piata de telecomunicatii din Romania cu noile sale oferte din 2020, iar deciziile luate pentru a face asta s-ar putea dovedi a fi unele dintre cele mai bune din ultimii ani. Telekom Romania nu va scapa prea rapid de Romania, iar deciziile de a lansa noi oferte agresive pentru piata din tara noastra ar putea-o ajuta sa isi creasca numarul de abonati, si eventual sa obtina mai multi bani pentru diviziile de care vrea rapid sa scape.

Telekom Romania: Deciziile foarte IMPORTANTE cu Impact Urias

Telekom Romania a lansat foarte multe oferte neasteptat de bune in Romania de la unele pentru telefonie, la altele pentru televiziune, ele venind in cascada atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru companii. Telekom Romania este atat de agresiva cu ofertele sale incat are preturi foarte apropiate de cele ale Digi Mobil, doar ca usor mai putine beneficii, insa chiar si asa, vorbim despre un curaj de a schimba piata din Romania pe care l-am vazut la Cosmote.

Telekom Romania nu e Cosmote, iar scopul sau nu e sa atraga cat mai multi clienti, ci probabil sa isi schimbe situatia intr-o masura atat de mare incat sa obtina mai multi bani pe diviziile pe care le vrea vandute. Desigur ca asta nu se va intampla prea curand, iar pana cand Telekom Romania va reusi sa scape din Romania, probabil ca va mai aduna cateva sute de mii de clienti in unele divizii, si va pierde alte sute de mii in altele, cea mobila avand problemele cele mai serioase.

Telekom Romania si-a schimbat foarte mult strategia de activitate in Romania in ultimii ani, reducand foarte mult din cheltuieli, si ieftinind unele servicii, schimbarile parand sa dea roade.