Posta Romana iti trimite SMS cand iti ajunge Coletul din China

0

Posta Romana sms china

Posta Romana, fie ca va vine sa credeti, sau nu, incepe sa trimita SMS-uri pentru clienti in momentul in care ajung trimiterile simple sostite din China, iar desigur ca totul functioneaza pentru inceput doar in 14 oficii postale din Bucuresti, plus altele din Popesti-Leordeni si Bragadiru.

Posta Romana a ramas in epoca de piatra a curieratului din cauza investitiilor care n-au fost facute pentru modernizare, insa o data la cativa ani mai vine si cate o veste buna, si poate in cateva decenii vor ajunge din urma firmele de la curierat si la livrarea rapida.

“Bucureşti, 7 mai 2020 – Compania Națională Poşta Română a introdus, în portofoliul său, serviciul de alertă prin SMS pentru trimiterile simple sosite din China. Astfel, clienții sunt anunțați, printr-un mesaj primit pe telefonul mobil, despre data și ora livrării coletelor în subunitățile poștale.

Sistemul de alertare a clienților prin SMS funcționeză, pentru început, în 14 oficii poștale din București (Oficiile 56, 15, 30, 63, 72, 53, 11, 51, 69, 16, 74, 76, 32 și 18), dar și în oficiile poștale din orașele Popești-Leordeni și Bragadiru, urmând ca acesta să fie extins, etapizat, și în restul subunităților poștale.

Serviciul “SMS avizare trimiteri China” este utilizat în situația în care factorii poștali nu reușesc predarea coletelor la domiciliu, din diverse motive (colete voluminoase, cutii poștale neasigurate, destinatarul nu este găsit la domiciliu, etc.)

Mesajul primit de client conține date despre numărul trimiterii, numărul oficiului poștal de unde clientul o poate ridica, dar și intervalul orar în care acesta se poate prezenta pentru a se face predarea, la ghișeu.

“Serviciul funcționează deja de două luni, în unele oficii, iar feedbackul primit din partea clienților este foarte bun. De asemenea, s-a constatat o creștere a numărului de trimiteri predate. Încercăm, în permanență, să sporim calitatea serviciilor oferite și să dezvoltăm noi produse pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri”, a declarat Horia Grigorescu, Directorul General al Poștei Române.”