BANCA Transilvania: IMPORTANT Anunt pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania face astazi un foarte important anunt pentru clientii sai din Romania, iata ce a facut special pentru ei, si ce trebuie sa stii despre asta.

BANCA Transilvania apeluri

BANCA Transilvania vine astazi cu un anunt foarte important pentru clientii din Romania, iar asta dupa cateva saptamani in care a tot emis atentionari cu privire la o problema destul de serioasa. Mai exact, inainte de Paste cei de la BANCA Transilvania au anuntat clientii ca au crescut substantial timpii de asteptare pentru a fi preluati cand suna la call center, si asta din cauza numarului mare de clienti care doreau sa afle informatii cu privire la amanarea ratelor pentru credite.

BANCA Transilvania a afirmat la un moment dat ca a suplimentat numarul de persoane care stau si preiau apelurile telefonice facute de catre clientii sai din Romania, insa timpii de asteptare au ramas totusi mari. Astazi cei de la BANCA Transilvania vin si anunta o pagina speciala din website-ul lor in care toti clientii pot vedea in timp real cate persoane primesc ajutor de la operatori, astfel incat sa si stiti cam cat aveti de asteptat in cazul in care sunati.

BANCA Transilvania: IMPORTANT Anunt pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania listeaza acolo foarte clar cate persoane sunt preluate deja in apeluri telefonice, cate persoane sunt in asteptare pentru a fi preluate, si care este timpul mediu de asteptare. Desigur ca acest timp poate varia in functie de numarul fluctuant de persoane din asteptare, BANCA Transilvania facand niste estimari, insa daca o problema e mai complicata, rezolvarea ei ar putea dura mai mult, deci si timpul de asteptare ar creste.

Pe site-ul BT găsești în secțiunea BT Help cifrele live din call center-ul BT – câți clienți sunt în convorbire și care este timpul mediu de așteptare.bit.ly/2WGeCbn

Publicată de Banca Transilvania pe Vineri, 8 mai 2020

BANCA Transilvania vine totusi cu ceva interesant pentru clientii sai romani, iar asta pentru ca in mod obisnuit informatii de acest gen nu sunt dezvaluite de catre vreo companie in mod public. Este totusi o idee foarte buna sa le spui oamenilor cat au de asteptat daca suna pentru a-ti cere ajutorul, iar BANCA Transilvania se descurca foarte bine din acest punct de vedere, ceea ce desigur ca este laudabil, avand in vedere numarul mare de clienti care cer ajutor.

BANCA Transilvania va continua sa faca modificari pentru a reduce cat de mult poate timpii de asteptare in call center, insa cand suna foarte multi oameni intr-o perioada scurta de timp, nimeni nu poate face fata.