Telekom Romania: PIERDEREA Mare a Clientilor si Beneficiile

Telekom Romania si-a lasat clientii la inceput de an 2020 cu o pierdere destul de mare, insa a incercat sa compenseze cu anumite beneficii speciale.

Telekom Romania beneficiile

Telekom Romania si-a lasat clientii chiar de la inceputul anului fara o serie de beneficii care au generat un scandal destul de mare, totul fiind urmat de o crestere de preturi pentru servcii. In ciuda faptului ca mica drama prin care a trecut Telekom Romania s-a intins pe vreo 2 saptamani, in final operatorul a afirmat ca n-a avut prea multe de pierdut de pe urma actiunilor sale, ba mai mult au inceput sa ofere si beneficii, in principal in perioada pandemiei Coronavirus.

Telekom Romania a eliminat toate posturile grupului Discovery la inceputul acestui an, inainte de a anunta cresterea preturilor, iar in ciuda deciziilor, conducerea spune ca doar un procent foarte mic de clienti au plecat de la companie. Desigur ca Telekom Romania nu a publica rezultatele financiare pentru T1 2020 deocamdata, urmand a o face, cel mai probabil, saptamana viitoare, iar abia atunci vom vedea cat de mare e numarul plecarilor din retea.

Telekom Romania: PIERDEREA Mare a Clientilor si Beneficiile

Telekom Romania a incercat in perioada pandemiei de Coronavirus sa mai “indulceasca” putin “amarul” clientilor din tara, si le-a oferit diverse beneficii in ultima luna si jumatate. Vorbim in principal despre posturi de televiziune care au fost oferite gratuit pentru abonamentele inferioare celor care erau alocate, dar si unele extraoptiuni cu gratuitate daca erau activate in aceasta perioada, si n-au fost chiar putine beneficii care au venit pentru clientii companiei.

Telekom Romania trece prin fix aceeasi situatie ca restul operatorilor de telecomunicatii, mai toti avand promotii similare in aceasta perioada, dar cazul acesta e unul mai special, la fel ca si cazul celor de la Orange. Stiti ca Orange e legata de Telekom Romania pe partea de televiziune, si a pierdut aceleasi lucruri precum clientii grupului german, insa nu stim nici aici cat de multi oameni au renuntat la servicii, desi inclusiv Orange a avut multe promotii.

Telekom Romania a incercat sa acoperile pierderile unor canale importante timp de peste 4 luni de zile cu unele promotii limitate, si in curand vom afla daca informatiile initiale privind numarul mic de plecari din retea sunt reale.