DIGI, Orange, Vodafone, Telekom: Anuntul IMPORTANT, Cum au fost Afectati Clientii

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom sunt in centrul unui anunt important care ne arata cum au fost afectat toti clientii din Romania, iata dezvaluirile.

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom urgenta

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom sunt principalii operatori de telecomunicatii din Romania, iar un anunt foarte important cu privire la modul in care au fost afectati clientii ne arata cat de mult a fost afectata lumea de starea de urgenta. Conform autoritatilor de la ANCOM, clientii DIGI, Orange, Vodafone, Telekom a generat recorduri de trafic de internet si minute in Romania in perioada stari de urgenta, chiar cand au fost anuntate ordonantele militare 2 si 3.

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au inregistrat un record de trafic de date in retelele de internet fix in ziua de 22 martie, chiar dupa ce a fost anuntata ordonanta militara 2, cu unele restricti importante, recordul fiind de 2.3 petabytes de trafic intre orele 18 – 19. In ziua de 23 martie a fost inregistrat cel mai mare consum de minute din perioara starii de urgenta, intre orele 11 – 12 fiind vorbite 35 de milioane de minute din retelele DIGI, Orange, Vodafone, Telekom, varful fiind similar cu cel de Paste.

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom: Anuntul IMPORTANT, Cum au fost Afectati Clientii

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom urgenta stare

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au inregistrat deasemenea pe 25 martie intre orele 20 – 21 un record de trafic de internet mobil, adica 0.25 petabytes, iar aici vorbim despre oameni care cauta informatii dupa adoptarea ordonantei militare 3. DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au inregistrat n starea de urgenta o crestere cu 26% a traficului de internet, in medie, adica 30% in retelele fixe, si 5% in cele mobile, fiind vorbite cu 11% mai multe minute decat in cele 60 de zile anterioare starii de urgenta.

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au sustinut intre 16 martie – 15 mai un trafic de internet de 1800 petabytes in retelele fixe, si 200 petabytes in retelele mobile, si e normal sa fie asa din moment ce oamenii au stat in case. Practic, in perioada starii de urgenta, clientii DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au stat in casa si s-au informat in legatura cu deciziile luate de catre autoritati, si desigur evolutia Coronavirus la nivel global.

DIGI, Orange, Vodafone, Telekom au fost obligate in aceasta perioada sa asigure buna functionare a serviciilor, si sa nu faca deconectari, ceea ce in perioada starii de alerta a fost mentinut, cel putin pana in 16 iunie.