Planeta Uranus: Anuntul UIMITOR, ce au Descoperit Cercetatorii

Planeta Uranus are parte de un anunt uimitor cu o descoperire impresionanta a cercetatorilor, iata ce au dezvaluit acestia, si cat de important este.

Planeta Uranus carbon

Planeta Uranus este in mijlocul unui anunt uimitor astazi, iar asta la foarte scurt timp dupa ce a fost anuntat ceva la fel de impresionant pentru o alta planeta importanta din sistemul solar, Neptun. Mai exact cercetatorii au descoperit faptul ca nu doar pe Neptun exista procese chimice complexe care duc la formarea de diamante in cantitati mari sub suprafata, pe planeta Uranus intamplandu-se fix acelasi lucru de chiar foarte multa vreme deja.

Planeta Uranus are practic parte de acelasi proces de formare a diamantelor precm in cazul celei Neptun, adica la distanta foarte mare sub suprafata sa este transformat carbonul in diamant. Presiunea foarte mare care se regaseste acolo, dar si temperaturile foarte ridicate care se regasesc sub suprafata de pe planeta Uranus contribuie la tot acest proces, iar cercetatorii n-au crezut pana acum ca acest lucru este posibil in vreo forma, sau alta.

Planeta Uranus: Anunt UIMITOR, ce au Descoperit Cercetatorii

Planeta Uranus este complet inghetata, la fel ca Neptun, iar tot acest proces se intampla si pentru ca exista un foarte mare strat de gheata care acopera o foarte mare parte din suprafata sa. Toata aceasta teorie a fost gandita in baza unor imagini preluate initial de catre o sonda a NASA care a trecut pe langa planeta Uranus cu multe decenii in urma, ele fiind completate de alte informatii care au fost preluate de catre telescoape indreptate spre ea de multa vreme.

Planeta Uranus este una dintre cele care a fost cel mai putin analizata de catre cercetatori de-a lungul timpului, astfel ca nu se cunosc extrem de multe in legatura cu ea, sau cu Neptun. In aceasta idee, tot ceea ce spun cercetatorii acum in legatura cu planeta Uranus are la baza doar teorii si presupuneri de-ale lor, nimic mai mult, astfel ca ramane sa vedem daca vor si reusi sa confirme ceea ce ne prezinta acum ca fiind posibil pentru ea.

Planeta Uranus ar putea fi vizitata din nou de catre o sonda a NASA care ar putea pleca intr-o calatorie spre Neptun in anii urmatori, insa ea deocamdata nu a fost definitivata pentru dezvoltare.