Planeta Jupiter: NASA ULUITA de Noua Imagine Impresionanta

Planeta Jupiter a ramas uluita de o noua imagine impresionanta care a fost realizata in univers, iata ce a fost dezvaluit pentru intreaga planeta.

Planeta Jupiter furtunile

Planeta Jupiter a avut recent inregistrata o imagine uluitoare de catre sonda Juno trimisa de catre NASA in apropiere sa, iar cercetatorii au ramas uluiti de ceea ce au descoperit langa corpul cosmic. Mai exact, cei de la NASA au reusit sa surprinda, multumita sondei Juno, o serie de furtuni care au loc de foarte multa vreme pe planeta Jupiter, iar printre ele s-a regasit una noua, pe care pana recent nu au mai observat-o, dar care este la fel de importanta ca restul.

Planeta Jupiter are langa marea furtuna “rosie” descoperita o alta furtuna de dimensiuni mai mici, una intermediara, care apare ca o premiera, conform celor de la NASA, insa ea va fi foarte atent monitorizata. Furtuna nu a fost descoperita de catre cei de la NASA, ci de catre un astronom amator din Australia, care a folosit un telescop special pentru a se uita la planeta Jupiter, si a vedea ceea ce se vede pe suprafata sa, iar furtuna a fost o mare surpriza.

Planeta Jupiter: NASA ULUITA de Noua Imagine Impresionanta

Planeta Jupiter furtunile Juno
FOTO: NASA/JPL-Caltech/SwRI/MSSS.

Planeta Jupiter a fost observata cu doar cate ore inainte de catre un observator din Australia, insa cercetatorii de acolo nu au vazut furtuna inaintea astronomului amator, ceea ce face descoperirea si mai impresionanta. Prima imagine ne arata ceea ce a vazut sonda Juno a NASA la doua zile dupa ce furtuna a fost descoperita de catre astronomul amator pe planeta Jupiter, iar a doua este imaginea vazuta d catre acesta, si asa va puteti face idee cu privire la ceea ce se intampla.

Planeta Jupiter furtunile amator
FOTO: Clyde Foster

Planeta Jupiter a fost intotdeauna o sursa de mistere pentru cercetatori, insa ceea ce vedem acum este cu adevarat impresionant, si ne arata ca inca mai exista foarte multe mistere care trebuie deslusite. E greu de spus in ce masura cercetatorii de la NASA vor putea descoperi alte furtuni noi pe planeta Jupiter, insa e bine ca si astronomii amatori reusesc sa contribuie la eforturile de a descoperi ceea ce se ascunde prin universul atat de vast.

Planeta Jupiter are cu siguranta si alte secrete importante care n-au fost descoperite, isna aita ca incetul, cu incetul, incep sa apara tot mai multe informatii cu privire la ceea ce se intampla.