Planeta Jupiter: Anunt ULUITOR, ce a facut NASA in Premiera

Planeta Jupiter are parte de un nou anunt uluitor venit de la NASA, iata ce a reusit sa faca in premiera agentia spatiala americana pentru omenire.

Planeta Jupiter Ganymede

Planeta Jupiter are parte de un anunt uluitor astazi din partea celor de la NASA, iar asta pentru ca vorbim despre o noua premiera inregistrata de catre agentia spatiala americana, si ea este una foarte importanta. Cei de la NASA au anuntat astazi in premiera faptul ca nava spatiala Juno a reusit sa inregistreze in premiera primele imagini cu polul nord al lunii Ganymede de langa planeta Jupiter, aceasta realizare fiind una extrem de importanta, in final.

Planeta Jupiter este orbitata in mod constant de catre sonda spatiala Juno, iar imaginile acestea publicate de catre cei de la NASA ne arata din nou o lume distanta pe care pana acum nu am mai vazut-o din aceasta perspectiva. Luna Ganymede este al noualea cel mai mare obiect din sistemul nostru solar, ceea iar imaginile pe care cei de la NASA le-au surprins langa planeta Jupiter sunt surprinzatoare pentru ca ne arata mai bine felul in care toata suprafata acestui corp cosmic e acoperita aproape in totalitate de gheata acum.

Planeta Saturn: Anunt ULUITOR, ce a facut NASA in Premiera

Planeta Jupiter Ganymede luna
FOTO: NASA/JPL-Caltech/SwRI/ASI/INAF/JIRAM

Planeta Jupiter are langa ea si singura luna din sistemul nostru solar care are un camp magnetic propriu, ceea ce o face cu atat mai importanta, iar asta pentru ca seamana si mai mult cu o planeta. Luna nu are totusi atmosfera, astfel ca suprafata sa este in mod constant “bombardata” de plasma care vine din magnetosfera pe care o are planeta Jupiter, dar imagini foarte apropiate cu suprafata sa deocamdata n-au fost publicate.

Planeta Jupiter a avut aceste magini cu luna sa inregistrate in luna decembrie a anului trecut, insa ele au fost publicate abia acum dupa ce s-a reusit inclusiv procesarea acestora. Planeta Jupiter este cea mai mare din sistemul nostru solar, deci nu e neobisnuit sa aiba si o luna pe masura dimensiunilor sale, insa lipsa vietii nu o face chiar atat de interesanta pentru cei de la NASA, cel putin nu in momentul de fata, dar sigur in viitor.

Planeta Jupiter va mai fi monitorizata cu atentie de catre NASA, si cel mai probabil vom mai afla si alte informatii interesante cu privire la ceea ce se mai ascunde pe acolo.