ING Bank: SCHIMBARI Mari Anuntate pentru MILIOANE de Romani

ING Bank a anuntat schimbarile mari pentru foarte multi dintre Romani, iata ce a dezvaluit banca pentru toata tara, si cat de mult conteaza asta.

ING Bank comportament

ING Bank a publicat informatii cu privire schimbarile mari pentru multi dintre romani, unele dintre ele fiind complet neasteptate la inceputul anului, dar iata ca uneori apar si surprize mari. ING Bank a dezvaluit faptul ca pandemia de Coronavirus a schimbat foarte mult comportamentul financiar al romanilor, astfel ca 75% dintre cumparatori prefera acum sa-si faca online cumparaturile pentru produse, in loc sa mearga in magazine sa cumpere ceva, ceea ce e normal, pentru ca magazinele nu impun masurile de protectie, la fel ca unele banci.

ING Bank dezvaluie deasemenea faptul ca 66% dintre romani pun accent mare pe calitatea produselor pe care le cumpara, chiar mai mare decat in trecut, ceea ce este deasemenea perfect normal. 21% dintre romani au spus deasemenea ca le-au crescut cheltuielile alimentare in perioada pandemiei de Coronavirus, si e normal pentru ca au stat mai mult in casa, iar studiul celor de la ING Bank scoate in evidenta ceea ce foarte multa lume stia de ceva vreme.

ING Bank: SCHIMBARI Mari Anuntate pentru MILIOANE de Romani

ING Bank spune ca in contrast cu cei care cumpara mai multa mancare, exista 14.8% dintre participantii la studiu care spun ca le-au scazut drastic cheltuielile cu alimentele. Schimbarile financiare pe care cei de la ING Bank le dezvaluie prin acest studiu facut de catre EY Romania ne arata ca unii dintre oameni prefera sa nu intre in contact cu altii cand nu e cazul, si cand stiu ca nu se respecta regulile, desi uneori e inevitabil sa nu fii obligat sa te supui riscurilor.

Comportamentul consumatorului

Un studiu EY România ne arată că românii sunt dispuși să reducă bugetele pentru cheltuielile neesențiale, ba chiar să renunțe permanent la vechile obiceiuri de consum. Unii iau în considerare o reducere generală a cheltuielilor, în timp ce pentru alții, calitatea a devenit mai importantă decât prețul.

Publicată de ING Romania pe Luni, 3 august 2020

ING Bank nu e la primele dezvaluiri cu privire la modificarile de comportament financiar in ceea ce-i priveste pe romani, foarte multi trecand prin schimbari foarte mari in aceasta perioada foarte grea pentru toata lumea. Schimbarile in ceea ce priveste comportamentul financiar sunt perfect normale in perioade de acest gen, iar ING Bank incearca sa vina cu solutii pentru a ii ajuta pe oameni sa revina la normalitate, si desigur sa cheltuie mai mult, pentru ca din asta face bani.

ING Bank a pregatit o serie de masuri pentru a ajuta firmele din Romania sa treaca mai usor peste perioada pandemiei de Coronavirus, dar si pentru clientii persoane fizice care au nevoie de imprumuturi.