Planeta Saturn: Imaginea UIMITOARE, cum ne Surprinde NASA

Planeta Saturn are o imagine uimitoare din apropierea sa dezvaluita de catre NASA, iata cum surprinde agentia spatiala americana pe toata lumea.

Planeta Saturn suprafata

Planeta Saturn are parte astazi de o noua imagine uimitoare care ne dezvaluie ceva ce nu credeam ca vom vedea in apropierea sa, ceva ce este foarte important pentru astronomii care o monitorizeaza. Mai exact, cei de la NASA au reusit sa surprinda luna Titan de langa planeta Saturn asa cum arata ea inclusiv pe suprafata, ceva ce in mod normal nu este usor de realizat din cauza atmosferei dense care exista pe ea, insa iata ca se intampla si surprize.

Planeta Saturn are in luna Titan una dintre cele mai interesante luni din sistemul solar, si asta e normal din moment ce exista sansa ca acolo sa fie ascunsa viata pe care cercetatorii vor sa o descopere. NASA a avut dificultati mari in a crea o imagine clara cu suprafata acestei luni, iar ceea ce vedem mai jos reprezinta combinarea a imagini surprinse in 13 ani de analizare a suprafetei acesteia folosind un spectrometru pentru cartografiere prin infrarosu.

Planeta Saturn: Imaginea UIMITOARE, cum ne Surprinde NASA

Planeta Saturn suprafata titan

Planeta Saturn nu a putut avea suprafata cartografiata intr-un asemenea mod de catre cei de la NASA, astfel ca vorbim despre o premiera pentru planeta Titan, una care ne arata ceva ce doar cercetatorii au mai vazut. Nava spatiala Cassini a celor de la NASA a inregistrat aceste imagini, si puteti vedea o comparatie intre ceea ce se vede cand luna Titan de langa planeta Saturn este surprinsa intr-o imagine normala, si ceea ce se vede dupa o scanare cu infrarosu, diferentele fiind impresionante.

Planeta Saturn nu a putut fi analizata pana acum de catre NASA intr-un asemenea mod, altfel am fi avut deja o harta cu ceea ce exista pe suprafata sa, insa va fi si asta posibil mai mult ca sigur. Pana atunci, putem vedea ca pe luna Titan de langa planeta Saturn exista forme de relief complexe, inclusiv apa inghetata, iar cercetatorii spera ca acolo ar putea gasi si formele de viata pe care le cauta de atat de multa vreme prin sistemul nostru solar.

Planeta Saturn va fi deasemenea monitorizata cu mai mare atentie de catre cei de la NASA, si va fi interesant de vazut ce anume vor mai putea descoperi ei pentru noi.