RCS & RDS: ATENTIONAREA pentru MILIOANE de Clienti Romani

RCS & RDS are o atentionare foarte importanta pentru milioane de clienti din toata Romania, iata ce este bine sa stii chiar acum, si cat de mult conteaza.

0

RCS & RDS taxare

RCS & RDS este unul dintre marii operatori de telecomunicatii din Romania, cu milioane peste milioane de clienti in toata tara, iar multi dintre ei ar trebui sa stie despre o atentionare care ii vizeaza, poate, in mod direct. Cei de la RCS & RDS explica intr-o pagina dedicata de pe website-ul lor felul in care se face taxarea pentru apelurile telefonice pe care le efectueaza clientii atunci cand sunt in roaming prin reteaua sa de telefonie mobila.

RCS & RDS face referire la situatiile in care clientii sai sunt nevoiti sa plateasca fiecare minut pe care-l vorbesc, aceasta situatie intervenind cand mergeti in tari din afara UE, sau atunci cand stati mai mult de 2 luni intr-o alta tara. In aceasta situatie, cei de la RCS & RDS spun ca taxarea pentru apelurile efectuate de catre clienti se va face diferit in Uniunea Europeana fata de tarile terte, ceea ce pana la urma este destul de normal.

RCS & RDS: ATENTIONAREA pentru MILIOANE de Clienti Romani

RCS & RDS spune ca in Uniunea Europeana taxarea pentru apelurile primite se face la secunda dupa primele 30 de secunde, deci in cazul primelor 30 de secunde se percepe un pret, iar apoi se tarifeaza la secunda. In cazul apelurilor primite, tarifarea se face la secunda pentru toata durata convorbirii, astfel ca nu conteaza daca vorbiti mai putin de 30 de secunde, veti fi taxati doar pentru cat vorbiti efectiv, fara vreun cost suplimentar.

RCS & RDS spune ca in afara Uniunii Europene se aplica alte reguli, astfel ca taxarea se face la 60 de scunde, indiferent daca primiti apeluri, sau initiati apeluri, astfel ca nu exista diferente din acest punct de vedere. Asta inseamna ca daca vorbiti mai putin de 60 de sceunde, veti fi taxati pentru intreaga durata, acelasi lucru fiind valabil pentru orice minut in plus care il depaseste pe cel anterior, ceea ce nu e tocmai in beneficiul clientilor.

RCS & RDS nu e singurul operator care face acest lucru, toti ceilalti operatori procedand fix la fel in cazul roaming-ului atat in Romania, cat si in alte tari, deci exista o practica unitara in industrie.