Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt, Secretul ASCUNS de Omenire

Planeta Marte are un incredibil anunt facut de catre oamenii de stiinta, iata ce secret ascuns pana acum de omenire a fost in sfarsit dezvaluit.

planeta marte creatie

Planeta Marte este din nou in centrul unui anunt extrem de important cu o incredibila descoperire facuta de catre oamenii de stiinta, ea vizand intreaga omenire, si e ceva care ar putea avea un impact foarte mare pentru misiunile viitoare. Oamenii de stiinta au descoperit faptul ca pe planeta Marte apa s-a format acum 4.4 miliarde de ani, cu mult mai devreme decat se credea initial, ceea ce reprezinta o descoperire impresionanta pentru toata lumea.

Planeta Marte are aceasta descoperire bazata pe doi meteoriti descoperiti in deserul Sahara de catre oamenii de stiinta, analiza compozitiei chimice a acestora dezvaluind ca apa s-a format acum aproximativ 4.4 miliarde de ani. Spre deosebire de ceea ce se credea pana acum, ca apa a fost adus pe planeta Marte de asteroizii care s-au ciocnit cu ea, in realitate se pare ca apa s-a format impreuna cu planeta, acum aproximativ 4.4 miliarde de ani, conform oamenilor de stiinta.

Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt, Secretul ASCUNS de Omenire

Planeta Marte era pana acum in centrul unor teorii care spuneau ca apa a aparut acolo acum proximativ 3.7 miliarde de ani, insa analiza unuia dintre meteoriti sugereaza faptul ca de fapt 4.4 miliarde de ani este perioada corecta. Nivelul de oxidare observat de catre oamenii de stiinta este cel care a determinat aceasta declarat, si asta inseamna ca respectivii meteoriti veniti de pe planeta Marte au deasemenea o vechime extrem de mare.

“Este pentru prima dată când investigez acest meteorit, supranumit Black Beauty pentru culoarea sa închisă. Probele noastre de NWA 7533 au fost supuse la patru tipuri diferite de analize spectroscopice, modalități de detectare a amprentelor chimice. Rezultatele au determinat echipa noastră să tragă câteva concluzii interesante. Această oxidare s-ar fi putut produce dacă ar exista apă pe sau în scoarța marțiană acum 4,4 miliarde de ani în timpul unui impact care a topit o parte a scoarței.”

Planeta Marte nu a avut pana acum descoperita apa in forma lichida pe suprafata sa, toata cea detectata de catre oamenii de stiinta fiind inghetata, ceea ce e normal, daca ne gandim ca temperaturile de pe suprafata sa sunt mici. Sub suprafata de pe planeta Marte ar putea fi foarte multa apa in forma lichida, insa oamenii de stiinta nu au cum sa faca explorari acolo, astfel ca se asteapta primele misiuni umane pentru a explora in detaliu ceea ce se ascunde acolo.

Planeta Marte inca are foarte multe necunoscute pentru oamenii de stiinta, insa iata ca incetul, cu incetul, unele dintre ele incep sa fie dezvaluite in totalitate, si asta e o veste excelenta pentru noi toti, dupa cum va puteti imagina.