Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt NASA pentru TOATA Omenirea

Planta Marte are parte de un incredibil anunt de la NASA astazi, iata cum surprinde toata omenirea cu vestea complet neasteptata publicata acum.

Planeta Marte transport

Planeta Marte este foarte atent studiata si monitorizata de catre NASA pentru intreaga omenire, iar in baza acestor lucruri, astazi vorbim despre o veste extrem de interesanta care are legatura cu planeta atat de indepartata. Mai exact, cei de la NASA au reusit sa faca o descoperire impresionanta in legatura cu planeta Marte, una de care oricine ar trebui sa stie in momentul de fata deoarece conteaza extrem de mult pentru toata omenirea.

Planeta Marte a avut cu mult timp in urma si apa pe suprafata sa, ceva ce nu foarte multa lume stie, insa corpul cosmic nu a fost tot timpul chiar atat de arid precum il stim in momentul de fata. Totusi, cei de la NASA au descoperit faptul ca norii de praf si caldura exxtrema au transferat apa in univers, prin atmosfera, aceasta evaporandu-se din depozitele care existau pe suprafata de pe planeta Marte, iar acum nu mai exista chiar atat de multa apa acolo.

Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt NASA pentru TOATA Omenirea

planeta marte transport apa

Planeta Marte a avut descoperit acum faptul ca apa este ridicata in atmosfera la altitudini mult mai mari decat s-a crezut posibil vreodata, ceea ce vine ca o surpriza foarte mare, daca ne gandim cat de mare este distanta intre suprafata si punctul in care apa junge in cosmos. Acesta nu este totusi singurul fenomen care a dus la disparitia apei atat de repede de pe suprafata de pe planeta Marte, el fiind doar unul care a contribuit la intregul proces complex prin care a trecut corpul cosmic.

“Oamenii de știință care foloseau un instrument la bordul atmosferei Marte și a Volatile EvolutioN, sau MAVEN, ale NASA au descoperit că vaporii de apă din apropierea suprafeței Planetei Roșii sunt ridicați mai sus în atmosferă decât era de așteptat oricine. Acolo, este ușor distrus de particule de gaz încărcate electric – sau ioni – și pierdut în spațiu. Cercetătorii au spus că fenomenul pe care l-au descoperit este unul dintre mai multe care au determinat Marte să piardă echivalentul unui ocean global de apă până la sute de picioare (sau până la sute de metri) adâncime de-a lungul a miliarde de ani.”

planeta marte transport apa atmosfera

Planeta Marte inca pierde apa in cantitati destul de mari chiar si in momentul de fata, iar acesta este, din nou, un proces normal pentru un corp cosmic de acest gen, insa asta nu prea ajuta misiunile pe care oamenii vor sa le faca acolo. Pentru ca astronautii sa poata supravietui pe planeta Marte, e nevoie de apa, multa apa, iar din pacate ea trebuie cautata in principal in subteran, pentru ca pe suprafata nu prea exista decat in forma inghetata.

Planeta Marte va avea primele misiuni cu echipaje umane trimise undeva dupa anul 2030, insa foarte multe depind de cat de bine vor putea fi pregatite navele spatiale pentru calatorii atat de lungi in spatiul cosmic cu echipaje umane.