Gaura Neagra: Anuntul ULUITOR, IMPACTUL Asupra Pamantului

Gaura neagra este in centrul unui anunt uluitor facut de catre oamenii de stiinta, iata ce impact are asupra Pamantului noua descoperire foarte importanta.

Gaura Neagra pamant

Gaura neagra din centrul galaxiei Calea Lactee este cea mai apropiata de Pamant, cel putin in baza a ceea ce au reusit sa observe oamenii de stiinta pana in momentul de fata, si ei studiaza galaxia de foarte multa vreme deja. In baza celor mai recente informatii cu privire la ceea ce se intampla in Calea Lactee, oamenii de stiinta spun ca Pamantul se afla mai aproape de gaura neagra din centrul sau decat s-a calculat si crezut pana in momentul de fata.

Gaura neagra din centrul galaxiei Calea Lactee se afla la 1900 de ani-lumina mai aproape de Pamant decat au calculat cercetatorii, si desi distanta pare foarte mare, in realitate ea reprezinta doar vreo 7% din distanta totala. Pana acum s-a crezut ca gaura neagra din centrul galaxiei Calea Lactee se afla la 27.700 ani-lumina fata de Pamant insa in realitate ea se afla la 25.800 ani-lumina, calculele noi reprezentand mult mai bine realitatea din univers.

Gaura Neagra: Anuntul ULUITOR, IMPACTUL Asupra Pamantului

Gaura Neagra pamant centru galaxie
Noua harta a centrului galaxiei Calea Lactee.

Gaura neagra aflata la o distanta relativ sigura in raport cu Pamantul in Calea Lactee, dar diferenta aceasta mai mica ar putea impune o refacere a calculelor cu privire la impactul asupra Pamantului a unor evenimente care au legatura cu ea. Mai exact, daca gaura neagra inghite planete si stele, sau alte obiecte cosmice importante, e posibil ca Pamantul sa fie afectat de energia eliberata in univers de catre aceasta in respectivele momente, si nu doar atat.

“O nouă hartă a Căii Lactee realizată de experții japonezi în spațiu a pus Pământul la 2.000 de ani lumină mai aproape de gaura neagră supermasivă din centrul galaxiei noastre. Această hartă a sugerat că centrul Căii Lactee și gaura neagră care se află acolo se află la 25.800 de ani lumină de Pământ. Aceasta este mai aproape decât valoarea oficială de 27.700 de ani lumină adoptată de Uniunea Astronomică Internațională în 1985, a declarat Observatorul Național al Japoniei.”

Gaura neagra din centrul galaxiei Calea Lactee este una supermasiva, iar de obicei acestea elibereaza atat energie, cat si gaze, pe distante uriase in univers, iar 25.800 de ani – lumina e o distanta mica in cazul unor asemenea evenimente. Pana acum oamenii de stiinta n-au declarat ca ar exista vreun pericol in ceea ce priveste Pamantul cu aceasta distanta mai mica fata de gaura neagra, dar probabil ca in urma altor calcule vor avea si alte teorii.

Gaura neagra nu s-a miscat in raport cu Pamantul pentru a se ajunge la aceasta distanta mai mica, ci doar au fost refacute calculele folosind alte formule pentru a se ajunge la aceasta concluzie impresionanta.