Gaura Neagra: ULUITOARE Descoperire care a IMPRESIONAT NASA

Gaura neagra observata de catre cercetatorii NASA a marcat o premiera impresionanta care i-a uluit, si a schimbat multe dintre teoriile existente

Gaura neagra ritm

Gaura neagra care a fost observata de catre NASA intr-o galaxie din univers i-a impresionat in totalitate pe cercetatorii celor de la NASA, si marcheaza o premiera extrem de interesanta pentru intreaga comunitate stiintifica. Mai exact, cercetatorii de la NASA au descoperit o gaura neagra care parea sa fie atat de “flamanda” incat sa inghita intreaga galaxie care o gazduieste in momentul de fata, insa cercetatorii au fost surprinsi sa vada ca in realitate lucrurile au stat diferit.

Gaura neagra din galaxia respectiva inghite stele si planete intr-un ritm pe care NASA l-a calculat ca fiind atat de mare incat ar fi trebuit sa duca la devorarea intregii galaxii, si la formarea unui quasar, dar situatia e alta. Acea galaxie produce stele anual intr-un ritm urias, cate 100 de stele similare soarelui la fiecare 12 luni, astfel incat “hraneste” acea gaura neagra cu suficient de mult material cosmic incat ea reuseste sa ramana in existenta, deocamdata.

Gaura Neagra: ULUITOARE Descoperire care a IMPRESIONAT NASA

Gaura neagra pe care cercetatorii NASA au observat-o marcheaza o premiera impresionanta, iar asta pentru ca ei au observat in premiera incalcarea unei teorii pe care o credeau valida pentru orice fel de obiect de acest gen din univers. Teoria a fost complet anulata pentru ca ritmul de crestere pe care il are o gaura neagra nu va duce in mod neaparat si la distrugerea galaxiei in care este gazduira, iar in baza acestei descoperiri NASA va trebui sa-si schimbe multe calcule.

“Acest lucru ne arată că creșterea găurilor negre active nu oprește instantaneu nașterea stelelor, ceea ce contravine tuturor previziunilor științifice actuale. Ne determină să ne gândim din nou teoriile despre evoluția galaxiilor. Am fost surprinși să vedem o altă galaxie ciudată care sfidează teoriile actuale. Dacă această creștere în tandem continuă atât gaura neagră, cât și stelele care o înconjoară s-ar tripla în masă înainte ca galaxia să ajungă la sfârșitul vieții sale.”

Gaura neagra din acea galaxie ar trebui sa creasca de pana la 3 ori fata de dimensiunea actuala, daca va continua sa inghita stele intr-un ritm similar, insa daca galaxia nu va produce mai multe anual, atunci intr-un final va disparea. Tot acest proces se va desfasura totusi mult mai incet decat se intampla in momentul de fata, iar asta le arata celor de la NASA ca lucrurile se intampla in univers intr-un mod complet diferit fata de ceea ce stiau pana acum oamenii de stiinta.

Gaura neagra ramane un obiect foarte misterios, iar cercetatorii descopera in mod constant noutati impresionante in legatura cu toate obiectele similare de acest gen care exista in vastul intuneric.