Planeta Venus: INCREDIBIL Anunt de la NASA si ESA de Craciun

Planeta Venus este in centrul unui anunt incredibil facut de catre ESA si NASA, iata ce s-a intamplat in zilele de Craciun, si ce importanta mare are.

Planeta Venus calatorie

Planeta Venus a fost in centrul unui eveniment incredibil in cursul weekend-ului trecut, in a doua zi de Craciun, iar asta pentru ca o nava spatiala a celor de la ESA si NASA a trecut din nou pe langa planeta. Aceasta este a doua nava spatiala care trece pe langa planeta Venus in decursul catorva luni, prima dintre ele avand denumirea BepiColombo si indreptandu-se spre planeta Mercur, dar misiunea sa e cu totul alta, la fel ca si a acesteia de acum.

Planeta Venus a fost vizitata de catre o nava spatiala trimisa de catre ESA si NASA pentru a observa cat se poate de aproape soarele din sistemul nostru solar, iar in drumul sau spre stea a trecut pe langa corpul cosmic. Nava a efectuat un singur zbor in orbita pe care o are planeta Venus, dupa care si-a continuat drumul catre soarele care ne asigura viata, si nu se va mai intoarce prea curand, sau vreodata, la planeta pe langa care tocmai a trecut.

Planeta Venus: INCREDIBIL Anunt de la NASA si ESA de Craciun

Planeta Venus a avut analizata atmosfera, si ceea ce se afla in jurul ei, de catre nava spatiala pe care ESA si NASA au trimis-o acolo, si totul pentru a se descoperi mai multe informatii cu privire la ea. Nava spatiala se afla in calatorie spre soare de ceva vreme, iar aceasta vizita facuta la planeta Venus este doar unul dintre momentele importante prin care ea va trece in urmatorul an, inainte de a ajunge la steaua pe care o va monitoriza cu atentie.

Planeta Venus are inregistrate si o serie de date privind campul magnetic, si unele dintre particulele care se afla in atmosfera, sau in afara ei, insa cei de la NASA si ESA nu vor publica prea curand informatii cu privire la descoperiri. NASA si ESA au nevoie de timp pentru a analiza toate datele, si a oferi informatii clare cu privire la ceea ce au descoperit in legatura cu planeta Venus in baza acestei vizite recente, asa ca ramane de vazut ce vom afla in viitor de la ele.

Planeta Venus va mai fi vizitata si de catre alte nave spatiale in viitor, insa deocamdata nu exista foarte multe detalii cu privire la planurile finale pe care le au agentiile spatiale.