Gaura Neagra: Anuntul IREAL privind Viata EXTRATERESTRA

Gaura neagra ramane un obiect cosmic de mare interes, iar un anunt ireal venit de la oamenii de stiinta privind viata extraterestra a uimit lumea.

Gaura Neagra extraterestri

Gaura neagra este unul dintre cele mai complexe si mai putin studiate fenomene din univers, iar asta din cauza faptului ca nu exista vreun asemenea obiect atat de aproape de Pamant incat sa poata fi explorat. Mai mult decat atat, nu exista aparatura care sa le permita oamenilor de stiinta sa studieze cu atentie vreo gaura neagra care sa se afle la o distanta relativ apropiata de planeta noastra, astfel ca deocamdata avem teorii foarte complexe si atat.

Gaura neagra ar putea fi totusi un punct de plecare pentru a gasi viata extraterestra, sau cel putin asta afirma oamenii de stiinta care spun ca ar putea exista civilizatii extraterestre care extrag energie din aceste obiecte cosmice. Conform celor mai recente teorii, energia eliberata de catre o gaura neagra ar putea fi surasa de energie pentru civilizatiile extraterestre, iar urmele lasate de extragerea energiei dintr-o gaura neagra ne-ar putea ajuta sa le gasim.

Gaura Neagra: Anunt IREAL cu Privire la Viata EXTRATERESTRA

Gaura neagra are in mod obisnuit in jurul sau diverse zone in care exista plasma, si oamenii de stiinta cred ca aceasta ar fi rezultatul tehnologiilor de extragere a energiei folosite de catre civilizatiile extraterestre. In general, plasma s-ar regasi in apropierea orizontului de evenimente, acolo unde nici macar lumina nu poate scapa fortei gravitationale pe care o are o gaura neagra, dar oamenii de stiinta cred ca extraterestrii au gasit o metoda de a extrage energie din acele zone.

“Extratereștrii ar putea absorbi puterea din găurile negre – și așa am putea vedea extraterestrii, spun oamenii de știință. Această tehnologie de recoltare a energiei ar putea lăsa urme chiar în afara orizontului de evenimente al unei găuri negre care se învârte – limita dincolo de care gravitația unei găuri negre devine prea puternică pentru ca materia și energia să scape. Și procesul ar putea explica cel puțin unele flăcări de plasmă, o formă albă de gaz încărcat, pe care oamenii de știință le-au detectat deja în apropierea acestor perturbări masive în timp și spațiu.”

Gaura neagra ar putea avea energie nelimitata pentru a sustine o civilizatie extraterestra, ceva care pana recent era crezut imposibil, dar care ar putea fi complet real, desi e greu de confirmat vreodata. Avand in vedere ca cea mai apropiata gaura neagra fata de Pamant este la 1000 de ani lumina distanta, mult prea departe pentru a fi vizitata, e imposibil sa avem vreo confirmare pentru aceasta teorie, ceea ce e problematic pentru sustinerea sa in viitor.

Gaura neagra ramane totusi un obiect cosmic de foarte mare interes pentru omenire, si asta deoarece inca exista foarte multe necunoscute in ceea ce priveste lul in care ele s-au format, sau exista in universul din care facem parte cu totii.