Carrefour: AVERTISMENT de ULTIMA ORA pentru TOTI Clientii

Carrefour este in centrul unui avertisment de ultima ora despre care trebuie sa stie toti clientii din Romania, iata ce a fost dezvaluit, si cat conteaza.

Carrefour noroc

Carrefour este unul dintre cele mai mari si mai populare lanturi de hypermarket-uri din Romania, cu milioane peste milioane de clienti care-i calca pragul in fiecare an, numerele fiind in continua crestere. Pentru ca brand-ul Carrefour este unul atat de important, el este folosit de catre hackeri inclusiv pentru diverse atacuri de tip phishing care au loc in mod constant in ultima perioada de timp, iar asta e o foarte serioasa problema, din pacate.

Carrefour este in centrul unui avertisment de ultima ora care vine de la CERT-RO, o institutie care este in subordinea Guvernului Romaniei, ea spunand ca romanii trebuie sa fie extrem de atenti la ceea ce se propaga online. Puteti vedea mai jos cum arata atacul care se desfasoara in Romania in momentul de fata, si care se foloseste de imaginea celor de la Carrefour pentru a se propaga in toata Romania prin retelele de socializare, acolo unde sta toata lumea.

Carrefour: AVERTISMENT de ULTIMA ORA pentru TOTI Clientii

Carrefour are imaginea folosita pentru ca vorbim despre o companie cunoscuta de catre toata lumea, deci e foarte usor ca mesajele de acest gen sa se propage extrem de repede in randul oamenilor. Totul e gandit pentru a parea a fi un joc de noroc, si premiile sunt oferite sub forma de vouchere, insa pentru a le primi, romanii trebuie sa isi cedeze datele personale, si sa distribuie frauda catre alte zeci de contacte prin retelele de socializare.

Carrefour nu le-ar cere vreodata oamenilor sa faca asa ceva, lucru pe care foarte multa lume il stie deja, astfel ca de fiecare data cand vedeti un concurs de acest gen trebuie sa stiti ca totul e o inselatorie. Majoritatea romanilor sunt prea creduli si nu isi dau seama de acest lucru, astfel ca ajung sa fie pacaliti in totalitate de atacurile de acest gen, si nu doar sa aiba datele furate, ci sa si distribuie frauda catre prietenii lor, care o cred ca fiind ceva real.

Carrefour nu are ce sa faca in situatiile de acest gen, astfel ca tot romanii sunt cei care trebuie sa se protejeze pentru a nu cadea in plasa hackerilor care le vor datele pentru a le face foarte mul rau.