Decizia WhatsApp Messenger cu Privire la Afisarea de Reclame

Decizia WhatsApp Messenger reclame

WhatsApp Messenger este cea mai mare platforma de mesagerie din lume, si in ultimii ani a fost in centrul multor controverse foarte serioase din cauza deciziilor pe care le-a luat, sau urma sa le ia. Acum vorbim despre o noua decizie care vizeaza WhatsApp Messenger, dar nu una care sa fie rea, ci din contra, una care este extrem de benefica pentru cei peste 2 miliarde de utilizatori care folosesc platforma de mesagerie in acest moment in toata lumea.

WhatsApp Messenger a decis ca ramane fara reclame cu care utilizatorii sai sa se confrunte atunci cand folosesc platforma de mesagerie, iar asta inseamna ca ea va ramane in continuare la fel de “libera” ca si pana acum. Facebook vrea sa faca in continuare bani de pe urma WhatsApp Messenger, doar ca nu va afisa reclame in aplicatie, ci va continua sa faca bani de pe urma reclamelor de pe reteaua de socializare, si Instagram, care duc oamenii spre platforma de mesagerie.

Decizia WhatsApp Messenger cu Privire la Afisarea de Reclame

WhatsApp Messenger are o versiune speciala pentru companii, acestea putand sa isi creeze cataloage virtuale cu produse pe care oamenii le pot cumpara direct din aplicatia de mesagerie. Companiile vor putea de acum sa-si promoveze aceste cataloage de produse direct din WhatsApp Messenger, si Facebook va face mai multi bani de pe urma reclamelor afisate prin reteaua sa de socializare si Instagram, dar si de pe urma gazduirii oferite pentru companii.

WhatsApp Messenger a vrut la un moment dat sa afiseze reclame in cadrul aplicatiei sale, insa dupa un scandal urias pornit pe internet, compania Facebook a decis sa pastreze platforma libera de reclame. Aceasta decizie este pastrata si acum, chiar daca WhatsApp Messenger a gasit totusi o solutie pentru a face bani de pe urma platformei, insa nu exploatand direct utilizatorii, ci companiile, carora le ia tot mai multi bani pentru reclamele pe care le creeaza.

WhatsApp Messenger va avea in 2021 facute si alte schimbari de acest gen pentru ca Facebook sa faca si mai multi bani, compania lucrand la mai multe proiecte pentru monetizarea platformei de mesagerie.