Kaufland: Decizia Oficiala pentru Clientii din Toata Romania

0

Kaufland limite

Kaufland, cel mai mare lant de hypermarket-uri din Romania, a luat o decizie foarte importanta care ii vizeaza pe clientii sai din toata tara, si e bine sa stii despre ea daca-ti faci cumparaturile acolo. Mai exact, cei de la Kaufland au decis sa impuna limite mai stricte pentru unele dintre promotiile pe care le ofera prin intermediul Kaufland Card, adica acel card digital care ne permite sa profitam de ofertele speciale disponibile acum.

Kaufland a gandit tot sistemul pentru a le oferi romanilor din toata tara posibilitatea surprize extrem de bune in aceasta perioada, iar multumita lor putem cumpara mult mai ieftin o varietate de produse. Problema este, cel mai probabil, ca unii clienti au profitat prea mult de aceste oferte, asa ca acum Kaufland a decis sa impuna limite pentru numarul de produse care pot fi cumparate de catre fiecare client ca parte a ofertelor care sunt disponibile.

Kaufland: Decizia Oficiala pentru Clientii din Toata Romania

Kaufland a mai avut si in trecut limite pentru produsele care pot fi cumparate, dar acum impune limite si mai stricte pentru ca lumea sa nu cumpere in masa acele produse cu reducerile cele mai bune. In cazul de mai jos vorbim despre unul care putea fi cumparat in cantitati mari de catre multe persoane, dar cei de la Kaufland limiteaza numarul de produse la doar doua, astfel ca in aceasta situatie ar trebui sa fie stocuri pentru mai multe persoane.

Kaufland a primit de multe ori plangeri de la clienti ca stocurile pentru anumite produse dispareau foarte rapid in cazul promotiilor de acest gen, astfel ca acum s-a gandit sa impuna limite. Aceste limite au menirea de a ajuta mai multi oameni sa se poata bucura de ofertele sale, ceea ce pana la urma este o veste excelenta pentru toti cei care isi fac cumparaturile in magazinele sale.

Kaufland actualizeaza in mod constant ofertele disponibile pentru Kaufland Card, ele fiind listate intr-o sectiune speciala din aplicatia pe care o distribuie compania in toata lumea.